مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

نامه ای کوتاه به خدا

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۳ ب.ظ

خدایا تو که خوب و مهربونی و همه چی دست خودته.

میشه یه کاری کنی که حداقل اگه به پاییز نمیرسم، از ژانویه دیگه درسمو شروع کنم؟

خدایا خیلی زحمت کشیدم خودت میدونی. خودت بهترین حالتو پیش بیار.

خدایا یه کاری کن سفارتا زودتر باز بشن و من بتونم ویزا بگیرم.

الهی آمین.

۹۹/۰۳/۲۰
آی دا

مسیر سبز

نظرات  (۵)

الهی امین از ته دل 

پاسخ:
ممنونم ازت آبان مهربانم ^-^

الهی بگردم. کاملا درک می‌کنم چقدر اذیت میشی هر روز وقتی بهش فکر می‌کنی. امیدوارم زودتر باز بشن و بتونی ویزا بگیری.

پاسخ:
روزای سختی محسوب میشه
ممنونم عزیزم
الهی امین

صدای اذان میاد، میگن وقت استجابت دعاست. آمین

پاسخ:
ممنونم عزیزم بابت مهربونیت

امین 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

پاسخ:
ممنونم عزیزم...
۲۳ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۲۱ بی نشان *****

آمین

ان شالله 

پاسخ:
خیلی ممنونم.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">