مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

شب نوشت

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳ ق.ظ

خبرای جدید اینکه مجددا کتاب می خونم و رژیم میگیرم.

اینطوری حس بهتری نسبت به خودم دارم و این خوشحالم میکنه.

دیگه اینکه دانشگام قبول کرد ترمم از ژانویه شروع بشه و خیالم کمی راحت شده.

باید شروع کنم به زبان خوندن. نمی دونم چرا تنبلی می کنم.

حتی تفننی هم حاضر نیستم چیزی بخونم یا بشنوم.

ای بابا عجب تنبلی شدم.

۹۹/۰۵/۰۴
آی دا

نظرات  (۵)

۰۴ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۵۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

پس از زمستون قصه‌های جدید شروع میشه:-)

پاسخ:
نمی دونم
با این اوضاع فقط امیدوارم که خدا بهمون رحم کنه. وگرنه که باید تا یک ماه دیگه شروع میشد ...

حالا یه کوچولو تنبلی هم اشکال نداره

با خودت دوست باش. اون خیلی خوب بوده.

پاسخ:
به اندازه ی کافی خوب نبودم صحرا :)
۰۵ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۹ صحــ ـــرا

از دور که نگاه کنی می بینی خیلییییی هم خوب بوده. سفت بغلش کن از طرف من. ماچشم بکن. اوهوم.

پاسخ:
مرسی ❤
۰۹ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۵۳ لیانا وزیری

خدا رو شکر که کار دانشگاهت دچار مشکل نشد.این خیلی خوبه.

این حسی که بهش میگی تنبلی هم به نظرم طبیعیه.یه مدت خیلی تحت فشار بودی.

پاسخ:
اخه اکثر روزام به بطالت میگذره
دوست دارم ادم مفیدتری باشم.....
۱۰ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۵۶ لیانا وزیری

همون بطالت هم گاهی لازمه.زندگی که نباید همش بدو بدو باشه.

پاسخ:
مرسی بابت دلگرمی هات ^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">