مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

شاید

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳ ق.ظ

نکنه من اون آدمی ام که کنار من به هیچکی خوش نمیگذره؟

من اون آدمی ام که کنار من به هیچکی خوش نمیگذره.

احتمالا من اون آدمی که کنار من به هیچکی خوش نمیگذره.

۹۹/۰۵/۱۴
آی دا

نظرات  (۵)

اون آدم قطعا منم نگران نباش

پاسخ:
چند تا جذاب کنار هم جمع شدیم :|

حالا یه دور از جون می‌گفتی جای دوری نمی‌رفت🤣🤣🤣

پاسخ:
شوخی می کنم :))))
۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۱۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

ای بابا:|

من خودم هم خیلی وقت‌ها این مدلی فکر میکنم. ولی جمع‌مون که ددست باشه به همه‌مون خوش می‌گذره:-)

پاسخ:
مشکل همینه... جمعی که درست باشه...
۲۰ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۰۴ نرگس دین پرور

نگذره خب. واقعا کنار من به کسی خوش نگذره. مهم نیس. کنار کسی هم به من خوش نمیگذره!

پاسخ:
مرسی :)
برخی پست ها لحظه ای ان و سعی می کنم زیاد بابتشون غصه نخورم :)
۲۳ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۰۲ نرگس دین پرور

عزیزم

خودم الان کامنتمو خوندم مردم از خنده!! خب چرا انقد عصبانی بودم حالا!!! :))))

آخه منم اون روزی که کامنتو برات گذاشتم کاملا احساس مشابهتو داشتم. این کامنت بیشتر حرفم به خودم بود

پاسخ:
ایراد نداره عزیزم متوجهم :)*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">