مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

self care

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۱۶ ب.ظ

یکشنبه ها قرص های ویتامین D رو می خورم.

هر روز به موهام اسپره روغن میزنم تا موخوره نگیره و زودتر بلند شه.

هر روز صبح قرص تیروییدم رو قبل صبحانه میخورم.

برنج و نان رو به میزان زیادی کم کردم.

توی دفترچه‌ ارزوهام، خواسته های ریز و درشتم رو می نویسم.

وقتی از چیزی عمیقا ناراحت میشم سعی می کنم سکوت کنم.

توی خونه می دوام.

دو روز هم هست که صبح ها دیگه ۱۲ ظهر پانمیشم. تبدیلش کردم به ۱۰ صبح.

سالاد زیاد درست می کنم.

برای خریدهای ماهیانه م برنامه ریزی می کنم و اولویت رو شامپو و سرم مو و کرم و ... قرار می دم.

 

همه ی این کارا رو می کنم و امید دارم که زودتر این روزها بگذره.

۹۹/۰۵/۲۰
آی دا

نظرات  (۶)

۲۰ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۵۳ لیانا وزیری

همین کارهای ریز مراقبتی که آدم انجام میده خیلی حس خوبی داره،مخصوصا اگه مرتب انجامش بدی.من هم قرص آهن و زینک میخورم،دو هفته یه بار یه دونه ویتامین دی میخورم.با آلوئه ورا و گلاب و روغن نارگیل هم یه چیز ماسک مانندی درست کردم.میزنم به صورت و دستام.

آخر شبها هم یه ذره روغن نارگیل میزنم به زیر چشمام،به امید اینکه دیرتر چروک بشه.چون جدیدا یه چروکهای ریزی میبینم.نمیدونم اثر مثبتی داره یا نه...

پاسخ:
عالیه کارایی که انجام میدی
ماساژ صورت با الوئه ورا رو هم باید تو لیست کار بذارم...
 اخه تو حیاط گیاهشو داریم.
من مشکل گودی زیر چشم دارم... که در موردش تنبلی هم میکنم
۲۰ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۵۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

منم تونستم ساعت بیداریم برای روز‌های تعطیل رو به هشت یا هشت و نیم صبح برسونم و بسیار خرسندم^_^ درود بر سحرخیزی.

پاسخ:
آفریییین خیلی خوبه ^-^
۲۱ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۰۷ فاطمه ‌‌‌‌

ببخشید می‌پرسم، ویتامین دی رو پزشک گفته هفته‌ای یه دونه بخوری؟

پاسخ:
خواهش می کنم^-^
بله با توجه به ازمایشم تا ده هفته، هر هفته و بعد از اون یک هفته در میون باید مصرف بشه.

۲۱ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۴۱ لیانا وزیری

خب حالا برای زیر چشم چه کاری باید کرد؟به من هم بگو.به نظرت همون آلوئه ورا رو برای دور چشم بزنیم خوبه؟

من خیلی به کرم های دور چشم اطمینان ندارم.حتی گرونترینهاشون اونطور که من شنیدم تأثیری نداره،حتی پیشگیری از چروک هم نمیکنه،چه برسه به کاهش چین و چروک.

پاسخ:
به غیر از کانسیلر که جنبه ی ارایشی داره، کار دیگه ای نکردم!
راستش ته دلم فکر می کنم کسی که زیر چشماش گوده، بعیده کاملا خوب بشه.
من به محض کمی غصه و ناراحتی سریع زیر چشمم خودشو نشون میده.
من تو فکرم که به زودی برم یه متخصص که برام ضدافتاب دور چشم بنویسه.
اما علی الحساب فکر کنم الوئه ورا خوبه!

سلام وقت به خیر

روزمره نویسی هاتون جالب و خوندنیه.امیدوارم همیشه شاد و سالم و موفق باشید.

توی یه پست گفته بودید اگه موفق بشید روش زبان خوندنتون رو میگید و منابعی که خوب بودند رو معرفی میکنید.

الان فک کنم موقع عملی کردنشه.

میشه از اول اولش بگید؟

پاسخ:
سلام خیلی ممنونم
چشم در اسرع وقت :)

کاش می‌تونستم برنامه‌ریزی کنم که تا ده بخوابم:)

همیشه از هفت بیدارم.

پاسخ:
خوشبحالت واقعا! من همیشه بیدار شدن صبح برام فاجعه بوده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">