مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

در باب ۹۹

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۲:۱۳ ق.ظ

۹۹ سال سختی بود و توش با کسی که دوستش داشتم ازدواج کردم.

۹۹ سال سختی بود و توش پذیرش دکترا گرفتم.

۹۹ سال سختی بود و توش یه سفر خارجی ۲۱ روزه رو با همسرم تجربه کردم.

۹۹ سال سختی بود و توش تونستم ویزا بگیرم.

۹۹ سال سختی بود و توش دومین سفر خارجی ۱۱ روزه رو با همسرم تجربه کردم.

۹۹ سال سختی بود و اولین سفر خارجی تنهایی رو تجربه کردم.

۹۹ سال سختی بود، اما بهم یاد داد صبور و شجاع و مقاوم باشم.

نمی دونم سال ۱۴۰۰ برام چجوریه. اما میدونم که خوب مطلق یا بد مطلق وجود نداره.

از خدا در سال جدید برای همه سلامتی و دلخوشی میخوام. لبی پرخنده و بعدش تلاش و موفقیت.

 

ممنونم که سال ۹۹ همراهم بودین و حرفامو خوندین و دلداری و قوت قلب دادین.

سال نوتون پیشاپیش مبارک بچه ها. 

 

۹۹/۱۲/۲۹

نظرات  (۳)

۲۹ اسفند ۹۹ ، ۱۴:۵۶ لیدی لیانا

تو مایه افتخاری دختر...

خیلی خوشحالم که با دختر قوی و سختکوشی مثل تو آشنا شدم.

موفقیتهات روزافزون باشه انشاالله...

زنده باشی. 

پاسخ:
ممنونم عزیزم.
منم خوشحالم که تو هستی و همیشه تشویق و حمایتم میکنی ^_^
۲۹ اسفند ۹۹ ، ۱۷:۴۷ فاطمه ‌‌‌‌

و چی بهتر از اینکه آدم ببینه از پس همه‌ی این سختی‌ها براومده و قوی‌تر شده؟

آفرین بهت :) امیدوارم تو هم سال خیلی خوبی داشته باشی❤

 

راستی پیجت رو هم دنبال کردم👌

پاسخ:
مرسییییی^-^
ممنونم از اینکه دنبال کردی پیجمو😍🤗

99 برای تو عالی بود و ۱۴۰۰ محشره میشه 

برو همه ارزوهات بساز ماهم بشینیم ببینیم کلی کیف کنیم 

پاسخ:
ممنونم آبان جان^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">