مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

از غصه های یک فرزند ناخلف

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۵۱ ق.ظ

شاید از بی برنامه گیم باشه

اما کارای زیادی که باید انجام بدم و حجم اطلاعات وارد شده به ذهنم این روزا از دستم در رفته.

مقاله ای که قرار بود به یه ژورنال دیگه بفرستیم، جمعه و شنبه چند ساعتی وقت گذاشتم از نو ادیت کردم.

در مورد آزمایشگاه جدید سرچ میکنم و سعی میکنم با دقت یادداشت کنم همه ی مواردو که پس فردا شرمنده شون نشم.

زبان رو خیلی بد دارم میخونم، اما احتمالا کتاب لغتم تو این یک ماه تموم میشه.

امروز دوباره باهام تماس گرفتن واسه آزمایشگاه قبلی که برم یه کارو انجام بدم، فردا قراره برم اون سمت...


اما موضوعی که دارم بابتش غصه میخورم تنهایی مامانمه. مامان به معنای واقعی کلمه تنهاست. از طرفی تنها سرگرمیش تلویزیونه، و بنده ی خدا خیلی دوست داره از غروب تا انتهای شب من هم کنارش بشینم، که عملا امکان پذیر نیست :(

چون هم نمیتونم تو شلوغی تلویزیون درس بخونم و به سرچ هام برسم، هم واقعا برنامه هاش برام جذابیتی نداره :(

بعد مامان بیچاره م هی ازم درمورد سریالا سوال میپرسه و نظر میخواد و من اون لحظه دلم کباب میشه ...

همش فکر میکنم اینقدر زحمت کشیده منو بزرگ کرده، منم که تا دوسال دیگه قراره تنهاش بذارم و همین الانم که هستم کم پیششم...

شاید این موضوع برای کسایی که پدر دارن و خواهربرادراشون تو خونه ست، قابل درک نباشه

اما واقعا کسی تو شرایط من میدونه که چی میگم.

از تنهایی و مظلومیت مامانم و اینکه کم پیششم خیلی ناراحتم. اما چه کنم که دست خودم نیست این چیزا.


۹۶/۱۲/۰۷

نظرات  (۳)

من هم همچین عذاب وجدانی داشتم . باید براشون وقت باز کرد . یعنی یک تایمی رو اختصاص داد و کنارشون نشست و باهاشون حرف زد . 
اون حتما از سر تنهایی به تلوزیون پناه می بره و سرش رو با تلوزیون و سریال های هزار بار پخش کرده گرم می کنه . این روز ها هم همه سرمون توی موبایل هامونه برای همین خیلی بده که کم با هم وقت می گذرونیم . پیشرفت تکنولوژی اتفاقا ما رو دور تر کرده و سرمون رو هم شلوغ تر کرده . شاید سریع تر شدن باعث شده کارها هم بیشتر برامون پیش بیان .
به نظر من اگر بتوووانی براشون وقت باز کنی و وقت بهش بدی این خیلی بهتره.
پاسخ:
بله حق با شماست
آدم باید بتونه وقت بذاره
۰۷ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۱۰ رازدانه های من
متاهل شدی ایداجان؟
پاسخ:
هنوز نه
۰۸ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۴۱ مصطفا موسوی
آی گفتی آی گفتی آی گفتی :(
پاسخ:
اوهوم :(

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.