مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

روزنگار

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۳۵ ب.ظ
اضافه وزن پیدا کردم. نمیدونم چند کیلو چون ترازوم خراب شده، اما کمر شلوارم حاکی از این موضوعه. با خودم عهد بستم از امروز واقعا خوردن آجیل و شکلات رو به حداقل برسونم. چون اضافه وزن و شکم چند تیکه شده چیزایی هستن که خیلی به روحیه و اعتماد بنفسم صدمه میزنن.

روزای اول عید نشستم نکات گرامری و لغوی مقاله م رو برطرف کردم و اون قسمتایی که متوجه نمی شدم رو برای استادم هایلایت کردم. اما بعد افتادم تو سراشیبی عیددیدنی و مهمونی و شلوغی و کمی هم تنبلی و چند روزی هم خونه نبودم، و جواب دادن به سوالات ادیتور که مهمترین قسمت کار هست مونده.
یه مقدار انگیزه و انرژِیم این روزا پایین اومده. احتمالا افسردگی روزای پایانی عیده.
خدا کنه زودتر سرحال شم.

۹۷/۰۱/۱۲

نظرات  (۶)

مشکلات تومشکلات من وامسالمون هست زیادنگران نباش کم کم درست میشه.
التماس دعایاعلی.
پاسخ:
بعله همینطوره
ممنونم عزیزم

سلام.

عیدت مبارک.

تا اونجایی که یادمه بنظرم فروردینی بودی. اگه اینطوره پس تولدت هم مبارک.

خوش باشید و سال خوبی پیش رو داشته باشی. پر از موفقیت و برکت.

پاسخ:
سال نوی شما هم مبارک
بله ۲۰ فروردین
مرسی از اینکه یادتون مونده بود
سال خوبی داشته باشین به همراه خانواده😊
سلام
بله همه همین حس رو به نوعی داریم..
پاسخ:
بله:)
جالب بود واسم که مهندسی شیمی می‌خونی! یعنی خوشم اومد پیدا کردم این‌جا رو. البته فکر کنم قبلن پیدا کردم چون تو بوکمارک‌هام بودی. من اردیبهشت کنکور ارشد دارم :دی
پاسخ:
ایشالا که موفق باشین و کنکور خوبی بدین😊
سلااااااااااااااام بر آیدای عزیزمممممممممم
مبااااااااااارک مبااااااااارک تولدت مبارک مبااااارک مبااااارک تولدت مبااااارک
لبت شادو دلت خوش چو گل پر خنده باشیییییییی
چو گلها سراپا نشاط و شوری تولدت مبااااارک.بهار امیدی همه سروری تولدت مباااااارک تولدت مباااااارک.
ایشالله سال پیش رو یکی از شگفت انگیز ترین، شادترین و باحال ترین سال ها برات باشه.
😘💋😍💖🌹🌟
پاسخ:
ممنون نیلوفر جاااان
کلی ذوق کردم از تبریک پر شورت^-^❤❤❤
مرسی عزیزم😍💓💗🏵
زندگی بالا و پایین داره ...
ادم  یه وقت های خسته میشه اما مهم اینه که قوی بمونه ..
مواظب خودت باش :)
پاسخ:
سخته قوی موندن :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">