مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

یکی رو استخدام کنم بره از طرفم توضیح بده..

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۸ ق.ظ

سر کار نرفتن و تصمیم برای خونه موندن یه بحثه، اینکه بخوای برای بقیه توضیح بدی یه چیز دیگه ست و در واقع میشه گفت فاجعه ست.

نمی دونم چرا اما همه یه جوری تعجب می کنن که حس می کنم نکنه باید خرج خانواده بدم خبر ندارم، یا نمی دونم به همه ثبت و سند دادم که تا آخر عمرم همونجا کار یا نمی دونم چی..

دیروز از محل کار سابقم تماس گرفتن. که آیا مطمئنی نمیای؟ گفتم بله. گفتن چرا؟ توضیح دادم. گفتن اگه تصمیمت عوض شد بگو و حتی از فردا می تونی بیای سر کار. گفتم تصمیمم عوض نمیشه. و فقط ازشون خواستم کارای بیمه بیکاریم رو سریع تر انجام بدن.

فکر کنم خیلی طبیعیه یه نفر 3 سال جایی کار کنه و یهو دیگه نخواد کار کنه. به دلایل مختلف. آقای محترم عقیده داره من خیلی زندگی رو سخت می گیرم و نیازی نیست اینقدر نگران توضیح دادن مسائل برای بقیه باشم.

یه کار جدید پیدا کردم، منتها انجام دادنش توی خونه ست. اگه این جور بشه، بخش اعظمی از نگرانی مالی م کم میشه.

هنوز هیچ قراردادی نبستم اما امیدوارم سریع تر جور بشه و شروع به کار کنم.

من به آینده امیدوارم. 

۹۷/۰۲/۲۳

نظرات  (۵)

بیمه بیکاری مظنه چند هست حالا؟ 🙄
پاسخ:
زیاد نیست
۵۵ درصد پایه حقوق
اما از هیچ بهتره
خوبه دیگه! به عنوان پولی که بدون کار میگیریبد نیست. فک کنم منم بتونم اقدام کنم! یک مو از خرس غنیمته !
پاسخ:
فقط تا یک ماه بعد از ترک کار میشه برای بیمه بیکاری اقدام کرد.
الان دیگه نمیتونی
محل کارت باید نامه میداد ببری اداره کار

آه خدای من :|

بیمه بیکاری برای ندادنه. کسایی که تونستن بگیرن زیاد نیستن.

انشاالله خیر باشه و کار درستی کرده باشی.

با پشتکاری که از شما سراغ دارم موفق میشید.

پاسخ:
خیلی ممنونم
ایشالا:)
۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۴۰ مسعود حقدادی
سلام حالتون خوبه 
کار کردن برای دیگران و در شرکت و کارخونه های مختلف یک اعصاب فولادی میخواد 

بنظر من شرایط به سمتی سوق بدید که در آینده نزدیک بتونید مستقل و برای خودتون کار کنید .  ریسک داره اما این ریسک واقعا ارزشمنده 

موفق باشید 

در ضمن تصمیم گرفتم بنوسیم، در صورت تمایل سر بزنید 
پاسخ:
سلام
مرسی
خوشحالم که دوباره مینویسین
مرسی انشاالله شما هم موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">