مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

....

يكشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ب.ظ

بعد همش فکر میکنم برای کی بنویسم وقتی هیچکی نیست.

۹۷/۰۳/۰۶

نظرات  (۹)

برای من ..برای خودت ...
ندشتن حال ادمو خوب می کنه ..:)
پاسخ:
خیلی خووووب ^-^
۰۶ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۴۵ بانو شهریوری
واسه دلت خودت بنویس از دل خودت با ارزشتر هم مگه هست !!!
پاسخ:
چشم ^-^
۰۶ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۶ مصطفا موسوی
ما شدیم هیشکی دیگه؟:|
بعدشم الان مثلا بازدید امروزت با وبلاگ یکی مث من زیاد فرقی نداره اما من هی نمیگم که اینجا هیشکی نمیخونه و اینا
پس انقد ناز نیا و وبلاگتو بنویس!
پاسخ:
خب حالا :|
باشه مینویسم اسلحه گذاشتی رو گلوم :|
هستیم باباجان
پاسخ:
مرسی خاخور جان :*
توی غریب‌ترین بازه‌ها هم آدم خودش رو داره. البته که گوشِ شنوا مرهمه ولی کی از خودت بالاتر؟
پاسخ:
بعله درسته^-^ مرسی^-^
😏😒
پس ما اینجا چیکار میکنیم؟حداقل به خاطر من و مصطفی موسوی هم که شده باید بنویسی.مگه دست خودته که ننویسی؟ما اینجا خیمه زدیم ببینیم کی میای پست بذاری😂
خیلی های دیگه هم هستن که میان اینجا پستهاتو میخونن.مطمئن باش.فقط حال کامنت گذاشتن ندارن.
پاسخ:
:))))))
رسوا کردی مصطفی موسوی رو که:))))
بخاطر شما دو تا هم که شده مجبورم بنویسم:))))
😅😄😂😁
۰۷ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۰ مصطفا موسوی
ما تا آخر ایستاده ایم ندا خانوم
آیدا خانوم نمیتونی اتحاد ما رو خراب کنی! درود بر خلق بی گناه!
پاسخ:
ما که بخیل نیستیم :)))
۰۷ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۵۰ مسعود حقدادی
منم پای ثابت نوشتن شما هستم  گرچه مدتی نبودم
پاسخ:
لطف دارین :)
So,who are we?!
امیدوارم درست گفته باشم :/
پاسخ:
الهی:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">