مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

این خرس صورتی خوش خواب

سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱ ب.ظ

زندگیم به این صورت شده که منتظر اتفاقات مهمم که بیان و برن. و بعد من یک لنگه پا منتظر جشن ها، مهمونی ها، خرید ها و ... بمونم. بعد زمان های خالی وسطشم، مسلما به فکر کردن به اون ها میگذره.

مهمونی فامیلای برادرم، مهمونی فامیلای خودم که دیشب بود، مهمونی که هفته ی بعد خونه ی برادرم دعوتیم و احتمالا خونه ی خواهرم هم، عروسی برادرشوهر آینده که آخر ماهه و .............

تایمای وسطش چیکار میکنم؟ بله آفرین می خوابم.

احتمالا ماه رمضون باعث این ولنگاری شدیدم شده.

دلم میخواد روزی 5 ساعت خالص درس بخونم، سه ساعت خالص فیلم و کارتون نگاه کنم، 3 ساعت خالص آشپزی کنم، و 6 ساعت بخوابم. بقیه شم آزاد.

اما حالا که 22 ساعت می خوابم، و بقیه شم به این فکرم چی بخورم :|



+ اگه اگه اگه خدا بخواد، از این ماه بیمه بیکاریم ردیف میشه. و این یعنی که حداقل تا یک سال دغدغه های مالیم کمتر میشه. همینم خودش خوبه، الحمدالله.

+خیلی به این فکر کردم که برم سر کار یا نه(تو شرکت قبلی). بعد از کلنجارهای فراوون به این نتیجه رسیدم که خیر. واقعا آدم برگشتن به اون محیط نیستم. آدم سر و کله زدن با اون آدما و ساعت های کاری زیاد و اعصاب خوردی های چندییییییییییییییین برابر بیشتر. حدودا یک سال طول میکشه که به اون محیط جدید عادت کنم و کار جدیدو یاد بگیرم و وقتی تازه دارم روبراه میشم، دوباره باید بیام بیرون (البته اگه برنامه ریزی های من و آقای محترم طبق روال خودش پیش بره). خلاصه که عطاش رو به لقاش بخشیدم.

۹۷/۰۳/۰۸

نظرات  (۵)

آی گفتی.منم این ماه رمضون نمیتونم درس بخونم.یعنی انرژیشو ندارم.تا میام دو صفحه بخونم پلکم سنگین میشه،خوابم میبره
پاسخ:
نه به پارسال ماه رمضون که از فرط بی خوابی داشتم می مردم، نه به امسال ... :|
۰۹ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۴۳ مصطفا موسوی
منم امسال به لطف بیکاری تلافی پارسالو در آوردم. پارسال چشمام از بیخوابی قرمز شده بود. امسال از خواب زیاد پف کرده!
درس؟ هوتوتو!
پاسخ:
OO 00
:))))))
بلی بلی :))
برعکس من. اینقدر خوابم کم شده که حس میکنم قدر یه روز کلا نخوابیدم مابین روزام. یه روز و شب قاطی ای دارم. از اونورم بیشتر از ۱۲ نمیتونم بخوابم چون باید برسونم خودمو دانشگاه و یه خودی به استاد نشون بدم. کلا شیش هفت ساعت میخوابم با زبون روزه هم:|
پاسخ:
به به خوشبحالت :))
کلا آدم بیرون از خونه وابستگی داشته باشه، احساس مسئولیت میکنه و اینقدر نمیخوابه :)
۰۹ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۳۵ مسعود حقدادی
در مورد خواب باید بگم بیشتر از 6 ساعت خوابیدن بزرگرتین اشتباه ممکنه در این سن و سال
در خصوص کارتون بنظر من برگشتن یعنی شکست مطلق ، همه اسیتو جابز نیستند،  فیلمشو اگه دیده باشید متوجه منظورم میشید اگر ندیدید حتما ببینید فیلم انگیزشی خوبیه 

پاسخ:
بله در مورد خواب خودمم ناراحتم...
فیلم رو دوباره باید ببینم...
۱۱ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۳۳ مسعود حقدادی
سلام 
اومدم بگم ادرس وبلاگ عوض کردم از ادرس جدید استفاده کنید 
با تشکر 
پاسخ:
کار خوبی کردین
ممنون که اطلاع دادین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">