مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

سکوت مطلق

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۸ ق.ظ

نمیدونم به شانس مربوط میشه یا چی.

اما بعضی ها سخت ترین و بدترین حرف ها رو میزنن، اما طرف های مقابلشون از قبیل خانواده، دوست یا آشنا، اون حرفا رو هرچقدرم بی ادبانه، خشونت آمیز و .... باشه، می پذیرن و ناراحت نمیشن.

یه سری دیگه آدما هم هستن، مثل من، که حتی کوچک ترین حرفی هم بزنن، حالا میخواد از روی دلسوزی باشه، از روی مهربونی باشه، از روی نگرانی باشه و یا هرچیز دیگری، طرف مقابل رو به شدددددددت ناراحت میکنه تا حدی که آدم خودش متعجب میشه که ای وای مگه من چی گفتم!!!

این چیزی که میگم رو از دوران ابتدایی و راهنمایی متوجه شدم که به اصطلاح حرفای من "تلخه" و همون بهتر که سکوت کنم.

نمی دونم واقعا شاید حرفامو با شدت میزنم، شاید لحنم بده خودم خبر ندارم، شاید اصلا تو اموری که به من مربوط نمیشه زیادی نظر میدم!!! نمیدونم، اما محتمل ترین گزینه در مورد من بدشانسیه، که به قول معروف به خیر یا به شر نمیتونم یه کلمه حرف بزنم.

من کلا آدم ساکتی ام. کم حرف. اما هر بار هم که خواستم اظهار نظر کنم دشمن تراشی شده برام...

اینم یه جور گرفتاریه قطعا....

بهترین تصمیم سکوته...حتی در برابر عزیزترین اشخاص زندگیت...



۹۷/۰۳/۱۳
آی دا

غم

نظرات  (۴)

آخ گفتی...
پاسخ:
:((
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۰۸:۳۴ مصطفا موسوی
منم هر حرفی بزنم ملت شاکی میشن با این تفاوت که خودمم میدونن لحنم تنده!
پاسخ:
دیگه اگه اطمینان داری لحنت تنده، اوضاعت از من بهتره
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۵۷ مسعود حقدادی
بنظر من اگر حرفی که قصد گفتنش داری درست  باشه باید بگی فارق از هر نوع قضاوت و هر نوع نتیجه ای 

پاسخ:
درسته
اما نمی ارزه ادم خودشو خراب کنه..
بازم سلام
راهکارش اینکه حتی وقتی دیدی طرف داره میوفته تو چاه بهش هیچی نگی تا خودش بیوفته متوجه بشه، البته این وضوع برای افراد خانواده صادق نیست.
برای شاکی شدن هم بهتره حرفی رده نشه وفقط با عمل نشون داده بشه
خودمم نمیدونم چی گفتم،فقط میدونم خوابم میاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">