مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

هدیک

جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۱ ق.ظ

تمام دیشب رو با سردرد وحشتناک همراه با هذیان و شاید کمی تب گذروندم. سردرد وحشتناکی که حتی با تکون دادن سرم هم به شدت اذیتم می کرد.

حتی اونقدر توانایی نداشتم از جام پاشم و قرص بردارم. باورنکردنیه اما تا خود صبح زجر کشیدم! تا حالا برام پیش نیومده بود که از زور سردرد خوابم مختل بشه...نهایتا صبح با حال نزار و صورتی پف کرده و چشمی که از همچنان از سردرد باز نمیشد پاشدم....نصف یه قرص خوردم بلکه دست تنها بتونم تا غروب سر کنم...

نشونه های میگرنه؟ نمیدونم...شاید هم غلیان های ذهنم اونقدر زیاد و مهلکن که منو به این حال و روز میندازن...


باید یه برنامه ی دقیق بنویسم و خودمو نجات بدم... البته اگه این چند روز که عین کش هی طولانی ان و تموم نمیشن بگذرن!!

۹۷/۰۳/۱۸

نظرات  (۴)

۱۸ خرداد ۹۷ ، ۰۳:۱۱ مصطفا موسوی
حیف که خدا با من مشورت نمیکنه وگرنه بهش میگفتم که روزه گرفتن دو هفته بسه دیگه. از زندگی افتادیم به قرآن !
پاسخ:
با من مشورت میکرد، یه روز در میون میگفتم بذاره 
لعنت به سردرد.
پاسخ:
بعله!
مشکلات اینستاگرامی را با ما رفع کنید
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۷ مسعود حقدادی
سر درد خیلی مزخرفه خیلی
من اینجوری که میشم فقط باید بخوابم تا خوب بشه  
پاسخ:
ولی من خوابم نمیبره
فقط قرص

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">