مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

من چه سبزم امروز و فلان

شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۳ ب.ظ
اهم اهم
خلاصه بعد از چندین روز ناله ی خالص، اومدم بگم امروز خوب بود.
حالا نه که جواب نهایی مقاله م اومده باشه، نه که بیمه ی بیکاریم ردیف شده باشه، نه که وام آقای محترم جور شده باشه،
هیچ کدام

فقط اینکه از صبح تونستم طبق برنامه پیش برم.
ابتدا درس 35 رو خوندم، بعد لغت مرور کردم، بعد فلش کارت نوشتم. بعد رفتم رو مقاله هایی که آقای محترم داده تا بهش کمک کنم (یه مدت کوتاه قراره بهش کمک کنم و البته منو تطمیع کرده که به ازای هر مقاله 10 تومن بهم بده :|) کار کردم و هیچ هم نخوابیدم.
یه به رو هم خورد کردم که باهاش مربا بپزم با چایی بخورم.
دیگه خلاصه الان موندم این فیلمی که دانلود کردم رو نگاه کنم، یا برم لیسنینگ گوش بدم و بقیه ی کارا رو انجام بدم.

بین 1500 تا بدی که دارم، حداقل یه خوبی دارم که با این چیزا هم شاد میشم!


+بین کانال و وبلاگ و اینستام کدوم رو بیشتر دوست دارین؟

نظرات  (۷)

۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۳۲ نیمه سیب سقراطی
به نظرم زندگی یعنی همین خوشبختی های کوچولو کوچولو ...

+ وبلاگ>کانال>اینستا
پاسخ:
بله ^_^

+عه جدی؟ :)))) آخه من خودم اینستامو خیلی دوست دارم :)))
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۵۶ نیمه سیب سقراطی
هاااااان ؟
نه من درست نخوندم اشتباهی مال خودمو گفتم :))))
پاسخ:
نه مال خودمو میگم :)))
با اینهمه پولی که از کمک به آقای محترم گیرت میاد میخوای چیکار کنی؟:-P
من اونای دیگتو چک نمیکنم. اصلا نمیدونستم کانال و اینستام داری
پاسخ:
روزی سه تا مقاله میشه 30 تومن، ماه میشه 900 تومن، خوبه دیگه :))
البته شوخی میکنم چیزی ازش نمیگیرم :)

کانال و اینستا آدرسش اون گوشه هست که
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۵ مصطفا موسوی
مسلما وبلاگ از نظر من به همه چی ارجحیت داره
راستی این عنوان آقای محترم چیه استفاده میکنی؟ یه چیز صمیمانه تر مهربانانه تر بگو گناه داره بنده خدا :|
پاسخ:
دیگه چی بگم اسمشو که نمیشه گفت :|
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۴۹ مسعود حقدادی
ایشالله همیشه طبق برنامه برید جلو 

اول وبلاگ، چون مجموعه کاملی ( شادی ها و غم ها ، عصبانیت و ... )  از خودت هست نسبت به اینستا 
اینستا دوم ، اگه از گلهای زیباتون بگذرم گرچه سخته، با اون سلیقه غذایی و تزیینهای بی نظیرتون من یکی رو نابود میکنید دی:)   در این حد که  نگاه من چندین ثانیه روی تصویر غذاها قفل میشه 
کانال سوم ، به این علت که عضو نیستم 


آپ کردم وبلاگ رو 
پاسخ:
من حالا فک میکردم همه میان میگن اینستا اول :))
کانال بیچاره م :))

چشم سر میزنم
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۰۰ مصطفا موسوی
خب تو اومدی اینجا داری میپرسی. اینجا همه عشق وبلاگن. توی کانالت بپرسی همه میگن اول کانال. توی اینستا هم بپرسی همه میگن اینسنا
پاسخ:
آره راست میگی :)
وبلاگت را عشق است
پاسخ:
خیلی ممنون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">