مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

اوه مای گاد!

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۳ ب.ظ

یکی از فالوئینگ هام تو اینستا یه خانمیه که موقع لایو هاش هی بی ربط و با ربط میگه اوه مای گاد :|

البته این چیزی از ارزش های پیجش کم نمیکنه و منظور منم این نیست 


اما امروز کلا وضعیتم طوری بوده که دارم تو دلم هی دارم میگم اوه مای گاد، اوه مای گاد :|

یعنی همه چی خیلی مرزی داره پیش میره

شنبه هم که تعطیل رسمی.

من روزی کاره ای بشم، همه ی تعطیلات رسمی رو برمیدارم، جز عید نوروز و تاسوعا عاشورا.

۹۷/۰۳/۲۳

نظرات  (۴)

موافقم باعات. تعطیلات رسمی رو مخمن. شاید چون بود و نبودشون واسم فرقی نداره. یعنی اگه لازم بود هر روز هفت برم سر کار شاید هرگز همچین زری نمیزدم :)
پاسخ:
من این چند سالی هم که سر کار رفتم، به جز موارد معدود، همون یه عید فطر، پنج روز اول عید و تاسوعا عاشورا، دیگه تعطیلی نداشتیم و باید سر کار میرفتیم.
اگه کل کشور اینطور میشد خیلی پیشرفت میکردیم
من ازین جهت میگم که هی کارام میمونه
هی سر پایان نامه میخوردم به تعطیل رسمی کارام میموند
الان موقع کارای اداری بیمه بیکاری
آره انصافا تعطیلات قبلی هنوز تموم نشده باز شنبه هم تعطیله. دیگه مسخرشو دراوردن. تازه دسشویی خوابگاهم تو تعطیلات نظافت نمیشه:|
پاسخ:
ما اون موقع خودمون میشستیم که :|||
۲۳ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۳۸ مصطفا موسوی
گه یه کارمند که تعطیلیای رسمی واقعا تعطیل میشه این پستو بخونه آق ت میکنه!
پاسخ:
تو خونه سه تا کارمند داریم که آق میکنن:|
خوابگاهای دولتی نظافتچی دارن
پاسخ:
اها من خصوصی بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">