مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

تاثیر وبلاگی؟

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۹ ق.ظ

چند تا وبلاگ بودن که خیلی دوستشون داشتم و دارم، اما دیگه خیلی وقته نمی نویسن.

اما من هنوز گاهی میرم و مطالب قبلیشون رو میخونم!

مهم ترین هاش اینا هستن:

1- من و همسرم در اروپا (یه خانمی بودن که با همسر و دخترشون تو اروپا زندگی میکردن، همسرشون برای ادامه تحصیل رفته بودن و دیگه اونجا موندگار شده بودن. مطالب وبلاگش روزمره نویسی بود، اما من همونا رو هم خیلی دوست داشتم. از پارسال تصمیم گرفتن دیگه ننویسن. برای من که چندین سال مداوم میخوندمش، سخت بود دیگه ننویسه!)

2- مزه ی زندگی یک دانشجوی دکترا (این دخترخانم، دانشجوی دکترا بود و یک دوره فرصت مطالعاتی میره سیاتل آمریکا و بعد برمیگرده. از روزمرگی هاش می نوشت و در این بین من با خیلی از اصطلاحات محققانه در وبلاگ ایشون آشنا شدم. مثل لاتکس و دراپ باکس و ... . ایشون رو هم از خیلی سال پیش می خوندم و بعد حتی بدون خداحافظی دیگه ننوشت :( )

3- فرانچسکا در آینه (البته مهشید جان رو در اینستاگرام دارم، ولی خیلی دیر به دیر آپ می کنه و من خیلی دلم برای نوشته هاش تنگ میشه. امیدوارم تصمیم بگیره و زود به زود بنویسه....فرانچسکا روزمرگی های کار و شرکت و زبان و کلاس های متنوعی که می رفت رو مینوشت/می نویسه)

4- چهارمیش وبلاگ دوست جان خودمه، دوست جانم، سمیه خانم ِ مهربونم که آخرای دوره دکترا دانشگاه شریف هستن، و با هم در تلگرام در ارتباطیم، ایشون رو هم از سااااال ها پیش می شناسم. دوست جان وبلاگش رو غیرفعال کرد. امیدوارم ایشون هم تصمیم بگیرن هرچه زودتر بنویسن دوباره.



چهار تا وبلاگ بالا، یه سری خصوصیات مشترک دارن :) اولا اینکه به ادامه تحصیل و درس خوندن علاقه داشتن. دوما اینکه یا عاشق زبان خوندن بودن، یا در معرضش. سوم اینکه یا خارج از کشور ادامه تحصیل میدادن، یا دوست داشتن که اونجا باشن.

من همه ی این وبلاگا رو از سال ها پیش می خوندم، از وقتی 20-19 ساله بودم. الان 27 سالمه، و حالا که خودمو نگاه می کنم، ناخودآگاه شدم ترکیبی از شخصیت ها و موقعیت های بالا!!

البته منظورم تقلید یا الگوبرداری کورکورانه نیست. منظورم اینه که انگار ذهنم ناخودآگاه به این سبک زندگی کردن ها علاقه نشون داده و اونو دنبال کرده و داره تلاش میکنه در همین مسیر بمونه!!

برای خودم خیلی جالبه که یهو سر برگردوندم و دیدم شخصیتم و زندگیم، قسمت زیادیش، شده وبلاگ هایی که سال ها خوندم و بهشون علاقه داشتم!!

نظر شما چیه؟ فکر میکنین چیزی مثل وبلاگ یا شخصیت های وبلاگی در دراز مدت تو زندگی ماها تاثیر میذارن؟



۹۷/۰۳/۲۹

نظرات  (۷)

به نظرم تاثیری نمیزاره
شاید اون علاقه درون ماها بوده که به اون سمت کشیده شدیم 
شما علاقه به زبان و ادامه تحصیل در وجودتون بوده که به اون وبلاگ نویسای عزیز و وبلاگشون علاقه پیدا کردین 
پاسخ:
نه آخه من همیشه میگفتم لیسانس بگیرم دیگه درس نمیخونم و این حرفای مشابه
بعد اما ورق هی یواش یواش برگشت
منم اگه لیسانس بگیرم دیگه نمیخونم 😭😭😭😭😭
پاسخ:
:)))))
افعال معکوس:))
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۵۱ مصطفا موسوی
دیگه آدم توی زندگی کسایی که دنبال میکنه رو "دنبال میکنه" دیگه
از این فلسفی تر نمیتونسم بگم 😎
پاسخ:
قبول ندارم
میتونه هم اینطور نباشه
آره به نظر من هم تأثیر داره.اتفاقا من از وقتی وبلاگ تو و فرانچسکا رو میخونم خیلی شوق و ذوق زبان خوندن پیدا کردم و مشغولشم.
من هم امیدوارم فرانچسکا بیشتر بنویسه.
پاسخ:
خداروشکر که منم برای کسی مایه ی انگیزه ام :)
ینی امکان داره من لیسانس پرستاری بگیرم؟
ینی اگه بگیرم چی میشه:(
شایدم لیسانس پیرا و ازمون دادم واسه پزشکی 
ولی به همع اینا فقط میتونم فک کنم میدونم بهش نمیرسم:(
افعال معکوس قبول نمیشمو و نمیتونم و اینا هم میشه معکوس شه و امسال پر بزنم؟
فقط ۹ روز مونده
پاسخ:
پناه بر خدا انشاالله بهترین نتایج رو میگیری عزیزم :)
الان فقط باید دانسته ها رو مرور کنی
دو تا وبلاگ اولی و وبلاگ خرمالوی سیاه و وبلاگ یه دختر معمولی و وبلاگ مستقر در ماه چزو اونایی بودن که همیشه چک میکردم....خداروشکر شماها هستین هنوز و می نویسین
پاسخ:
خوشحالم که منم جزشون هستم برات^-^
نیکولا رو یادم رفت بگم
پاسخ:
اره نیکولا هم خوبه
قبلنا بیشتر میخوندمش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">