مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

یکی از خوشبختی های گمنام

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۳ ب.ظ

یه وبلاگو اتفاقی تو بلاگفا باز کردم، تقریبا هر 20 تا پست آخرش در مورد امتحانای این ترمش بود

بعد به طرز خفیفی زیر پوستم احساس خوشبختی کردم

بله از مزیت های پیر شدن اینه که امتحان خرداد ندارم (حداقل تا چند سال ندارم) :|

۹۷/۰۴/۰۳

نظرات  (۵)

20 تا پست اخرم فقط کنکوره😂😂
گناه داریم اصلا:/
پاسخ:
میگذره این روزا هم :)
موفق باشی :)
آی گفتییییییییی...
هم خوبه هم اینکه آدم دلشم تنگ میشه واسه اون دوران
پاسخ:
وای واسه امتحان هیچ وقت دلم تنگ نمیشه
منم استرسیییی😑😐
۰۵ تیر ۹۷ ، ۲۰:۰۵ مسعود حقدادی
وقتی صحبت از امتحانات خرداد میشه من فقط میخندم و یاد اون همه استرس بی جهت می افتم و میخندم 
پاسخ:
اره والا
۰۵ تیر ۹۷ ، ۲۰:۲۱ مسعود حقدادی
به من سر بزنید لطفا 
دو پست اخر مطالعه کنید 
ممنون 
پاسخ:
چشم
خیلی خوبه این.. منم دو سال دیگ به این درجه نائل میشم و دیگ هیچ وقت خرداد ماه ها و دی ماه ها امتحان نخاهم داشت... آمین... :دی
پاسخ:
بسیار خوب :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">