مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

در وصف این روزها

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۸ ق.ظ
دارم فکر می کنم که
به دندان پزشکی نیاز دارم، هر دندان 230 تومن
به لیزر نیاز دارم جلسه ای 150 تومن
یه دکتر پوست و مو نیاز دارم با داروهایی که مینویسه حداقللللل 300 تومن 
به کلاس زبان احتیاج دارم هر جلسه 150 تومن
پیش دکتر خودم می بایست برم که این دیگه حداقل 300 رو شاخشه با آزمایش های چکاب که می نویسه
اگه بخوام همه ی اینا رو این ماه انجام بدم، از حقوق یک ماهم بیشتر میشه!!!
در حالی که هر کدوم در نوع خودش خیلی واجبه! و اصلا قرتی بازی و ولخرجی محسوب نمیشه!
پس این وسط پس انداز و خرج روزمره چی میشه...
بعد هر ماه تقریبا یه مناسبتی هست که آدم نمیتونه بابتش خرج نکنه... یا عروسیه یا تولده یا یه خرید واجب پیش میاد
خیلی به فکر راهی برای پس اندازم... اما چطور آخه
دندونایی که روز به روز دارن خراب تر میشه
امتحان زبانی که روز به روز داره نزدیک تر میشه
موهایی که اصلا مشخص نیست چرا اینقدر ریزش پیدا کردن
دکتر خودم هم حداقل هر 6 ماه باید منو ببینه. حالا باز من سالیانه میرم پیشش!

چند وقت پیش با یکی از دوستان صحبت می کردم، میگفت خرجای غیرواجب رو بذار کنار، بعد که پولاتو حسابی جمع کردی، میتونی با خیال راحت خرج کنی :( اما من هرچقدر نگاه می کنم اصلا بالانس نمیشه هزینه هام...

گاهی فکر میکنم همین زندگی که داریم شاید خود جهنمه. قبول ندارم که میگن همینو خداروشکر کن بقیه دارن از گشنگی میمیرن یا با آفریقایی ها و سوریه ای ها مقایسه میکنن و میگن ببین اونا چقدر بدبختن، پس قدر زندگی خودتو بگیر..
خب آدم با توجه به شرایط اجتماعی و تحصیلی و جایی که توش قرار داره، یک سری انتظارات حداقلی داره...و وقتی میبینه اونا هم برآورده نمیشن، یا سخت برآورده میشن، خیلی همه چیز دردناک و غم انگیز میشه...

۹۷/۰۴/۰۵

نظرات  (۴)

کلاس زبان جلسه ای ۱۵۰؟مگه چه جور کلاسیه؟ 
دلم گرفت با این پستت...
نمیدونم دیگه از اینی که هست چقدر باید بدبخت تر و فقیر تر بشیم ما مردم.جالبه که هیچکس هم صداش درنمیاد.
خدایا این مملکتو از دست دزد نجات بده
پاسخ:
کلاس خصوصی دیگه
تک نفره تافل
...
الهی آمین...
۰۵ تیر ۹۷ ، ۲۰:۰۴ مسعود حقدادی
پس انداز امریست عجیب و سخت برای اجرا کردن 
من ک هیچ وقت موفق نشدم 
بی خیال پس انداز به فکر الان و مشکلاتی ک لیست کردید باشید سلامتی مهم تره 
پاسخ:
بله درسته
اما پس انداز هم مهمه
۰۸ تیر ۹۷ ، ۱۵:۵۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
الان تو به پول نیاز داری:/
پاسخ:
چطور؟ مگه بهم نمیاد:|
۰۸ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
نه بابا این چه حرفیه! جمع بندی چند خط اول پست رو عرض کردمD:
پاسخ:
:دی 
اره خب به پول احتیاج دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">