مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

زجرکش

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۵۴ ب.ظ

اوضاع خیلی خرابه و من زندگیمونو هدر رفته می دونم.

تو این شلم شوربا کسی بخواد ازدواجم کنه دیگه اصلا واقعا شاهکار کرده. هزینه ها بیش از دو برابر شدن و آدم نمیدونه واقعا باید چیکار کنه.

جنگ واقعی ادم با یه گلوله هلاک میشد، این نوع جنگی که الان تو کشوره، آدمو زجرکش میکنه.


+ این متن رو تو وبلاگ یکی از دوستان کامنت گذاشتم. دیدم غصه ی این روزام هم هست، گفتم پستش کنم.

+دیروز با مادرم رفته بودیم بازار. خیار کلویی 4500، گوجه 5000 تومن. برای من که گوجه و خیار جز غذاهای اصلی تو صبحانه و ناهار و شاممه، این یه فاجعه محسوب میشه...

+حتی رژیم گرفتن هم دیگه خرج داره. شکلات تلخ، خرما، نان جو، سبزیجات و اینجور قبیل اقلام دیگه جز کالاهای لوکس محسوب میشن و من ترجیح میدم 100 کیلو بشم اما نخرم!

+شما چه می کنید با گرانی ها؟

۹۷/۰۶/۰۴

نظرات  (۷)

گرونی یه چیــزه نوسان یه چیز دیگـس :/
ما الان وضعمون یهنوسانگر کامله منتهی از نوع صعودیـش.
این دوران هم میگذره انشالله
ولی امیدوارم درس بزرگی باشه برای یه عده با انتخاب های تعصبی و
بی منطقشون.
به امید بهبود اوضاع :/
پاسخ:
اره صبح یهو پامیشی میبینی مملکت کن فیکون شده
راستش همه سر و ته یه کرباسن..
۰۴ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۰۴ مصطفا موسوی
گوجه سر کوچه ما ۲۳۰۰ بود پنجشنبه! (اسمایلی احمدی نژاد!)
من فقط از گرونی بسته های اینترنت شاکی ام :|
پاسخ:
مودم بگیر بسته نمی ارزه موسوی
ما کرک‌هامون میریزه :)) 
پاسخ:
:)))))) ما بدتر
مام خیلی وقته نمی خریم فی الواقع لاغر میشیم😑
پاسخ:
من در هر حال چاق میشم :))
۰۴ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۰۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بابام میگه: بقیه چطورین؟ ما هم یکیش.
خب یه سری برنامه‌ی علمی- فرهنگی واسه تابستون داشتم که بدجور خراب شد. ولی ناامید نیستیم:-)
پاسخ:
با نا امیدی کار بدتر میشه اسیب میبینیم..
۰۴ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۲۳ مسعود حقدادی
من که واقعا موندم، خونه عوض کردم هرچی داشتم به رهن دادم ، 
در این حد که سه روز اومدم خونه جدید پول ندارم ک لامپ بخرم واسه خونه تو تاریکی سر میکنم 
درآمدم خوبه اما واقعا کم میارم ، 
اوج تعجبم تو میوه فروشی بود که کارتن خالی موز دونه ای 2500 خریدم ، خانمه اومد گفتم دو تومن موز بدید یارو دو تا موز داد بهش
موزها کیلویی 11 هزارتومن، چشمام چهل تا شد 
پاسخ:
خدا کمکتون کنه ....در واقع کمکمون کنه...
خیلی سخت شده همه چی...
نفسی عمیق باید کشید فقط

دلم برای خانواده هایی میسوزه که عیال وارند و بچه های کوچیک دارند
پاسخ:
واقعا بهشون سخت میگذره:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">