مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

آیی ناراضی

سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۱۳ ق.ظ

اول کارخونه سر کار میرفتم میگفتم مدت زمان کار زیاده خسته میشم

بعد رفتم دفترشون گفتم تخصص من دفتری و پشت میز نشینی نیست و باز نق زدم

مجددا کارخونه باز شد نمی تونستم با ادماش بسازم

بعد دیگه تصمیم گرفتم خونه بمونم و الان از شدت یکجا نشینی به ستوه اومدم


فک کنم در تصمیم بعدی خدا منو بفرسته اردوگاه کار اجباری، اربابا شلاق بزنن من آب حوض بکشم. نمیدونم اون موقع راضی هستم یا خیر.


×نمی دونم مشکل از منه یا موقعیت ها واقعا بد بودن!

×آیی مخفف اسم خودم هست و مامان اینطور صدام میکنه.

نظرات  (۷)

مهم نیست کارها بد بودن یا نه مهم اینه دوستشون نداشتی
پاسخ:
ولی بهرحال آدم به درآمد احتیاج داره :))
همه جا همین جوریه...منم تجربه کردم.
پاسخ:
آره انگاری.
چون خواهر و زنداداشم هم که کارمند هستن از محیط کارشون و مدیرشون ناراضی ان.
آدم باید قبل از هر چیزی یادش باشه یکبار به دنیا میاد پس باید زندگی کنه و از زندگیش لذت ببره و ما ساعات زیادی رو شاید سرکار باشیم از کارمون لذت نبریم فرصت زندگی رو از خودمون گرفتیم حداقل تا حد زیادی چون انسان باید از تک تک لحظاتش لذت ببره و زندگی کنه
پاسخ:
دخترم مشکل مالی بد چیزیه :))
معضل این روزای من در واقع!
راس میگی آیدا جان،آدم به درآمد احتیاج داره.ولی من عطاشو به لقاش بخشیدم...😐کاش بیشتر تحمل میکردم...که اونم امکانش نبود
پاسخ:
منم همینطور.
آدم از یه جایی به بعد شرایط سخت رو نمیتونه تحمل کنه.
شاید اشکال از خودته که نتونستی خودت رو وفق بدی با شرایط و همش دنبال بهتر بودنش افتادی تا بهتر کردنش.از ماه بیا پایین دختر :v
پاسخ:
یه زمانی طرفدار "پول به هر قیمتی" بودم.
اما بعد فهمیدم که باید اینقدر خودمو ارتقا بدم تا کار دلخواهم رو پیدا کنم :)
الان تو مسیر ارتقاسازی هستم!
به نظرم از موقعیت و شرایط فعلیت یعنی همین خونه نشینی و زبان‌ خوندن و فیلم دیدن و این چیزا لذت و نهایت استفاده رو ببر.یه روزی دلت براش تنگ میشه و حسرتشو میخوری که چرا اون موقع از اون شرایط ناراضی بودم.
پاسخ:
بعله همش اینو به خودم یاداوری می کنم😊
۰۷ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۳۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
پیک موتوری خوبه؟ D:
پاسخ:
نوجوون بودم ارزوشو داشتم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">