مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

13 شهریور

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۲۶ ب.ظ
پارسال همچین روزی بود که دفاع کردم، و امروز هم در راستای همون روز، روز مهمی بود.
پارسال همچین روزی اصلا فکرشم نمی کردم که یهو برنامه ی زندگیم اینقدر یهو عوض بشه.

چند روز بدو بدوهای اداری داریم، که تا الان خوب پیش رفته. کارای اولیه شو آقای محترم انجام داد. بقیه ش رو من رفتم انجام دادم و به حدی استرس داشتم همش که خدا می دونه.
هنوز کار این مرحله تموم نشده، اما خب خوب پیش رفته.
امروز تو راه برگشتن به خونه یه قرآن قطع جیبی پیدا کردم که خاک خورده و مظلوم تو پیاده رو افتاده بود. برش داشتم خاکشو تکوندم و گذاشتمش تو کیفم. الان پیشمه و من می خوام این اتفاق رو به فال نیک بگیرم .......


+چقدر به تقدیر معتقدین؟ تا حالا شده اتفاقی تو زندگیتون بیفته که بعد اسم تقدیر رو روش بذارین؟ یه تصمیم ناگهانی، یه انتخاب یهویی، یه دگرگونی، یا همچین چیزی؟
۹۷/۰۶/۱۳

نظرات  (۵)

۱۳ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۳۳ نیمه سیب سقراطی
آره برای من پیش اومده یادمه یه بارم تو وبم نوشته بودم در موردش، اینکه من فکر میکردم تدبیر به سرنوشت اولویت داره ولی تجربه بهم ثابت کرد و از زبون ی فرد سختی کشیده و با تجربه شنیدم که این سرنوشت هست که به تدبیر اولویت داره :) 
پاسخ:
تقریبا به هم پیوسته ان. انتخاب های ما هم خیلی میتونن تاثیر گذار باشن. اما خب از اونجایی که نمی دونیم انتخابمون به چی منجر میشه، پس اسمش میشه همون تقدیر :))
۱۳ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۳۶ مصطفا موسوی
مرده شور هرچی تقدیره ببرن
پاسخ:
اینم در نظر بگیر که خود آدما هم تو تقدیرشون نقش دارن.
الان چیزه خاصی یادم نمیاد...شاید بوده
پاسخ:
حتما بوده :)
۱۵ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خیر باشه:-)

پاسخ:
ممنون عزیزم
ایشالا😍❤
یعنی من زیادی قضول میشم اگه بپرسم اون اتفاق مهم چی بوده؟
پاسخ:
بدون اسم و نام و نشون و ایمیل و وبلاگ بله، اگه می خواستم بگم میگفتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">