مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

رابطه ی مستقیم پیراشکی و رقص از نگاه من

جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۰۵ ب.ظ
دیروز یه پیراشکی چاقالو خریدم.
بعد همش عذاب وجدان که چطور بخورمش.
امروز بعد از ناهار تصمیم گرفتم کلی برقصم، ناهار هضم شه، تا بعد بتونم پیراشکی بخورم :|
فکر میکنم از آخرین باری که خیلی جدی رقصیدم سال هاااااااااااااااااا میگذشت!
فکر کنم برای اینکه به رقصیدنم ادامه بدم، هی باید واسه خودم پیراشکی های چاقالوی مهربون بخرم!!



+چندین تا فایلی درسی که خیلی دنبالشون میگشتم رو پیدا کردم. 
+دوست صمیمی آقای محترم فردا میره کانادا پیش خانمش و مشخص نیست دوباره کی بتونن همو ببینن برای همین امروز قرار گذاشتن که خیلی هندی طور با هم وداع کنن. آقای محترم غمباد گرفته. میگه آخرین چکه ی دوستامم رفتن. دلداریش دادم که من هستم غصه نخور :| درسته این جمله اعتماد بنفس زیاد منو میرسونه، اما خب تنها جمله ای بود که اون لحظه به ذهنم می رسید :)))

۹۷/۰۶/۱۶

نظرات  (۴)

۱۶ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۲۹ مصطفا موسوی
مگه معمولا دخترا نمیرن کانادا پیش شوهرشون؟ :|
پاسخ:
:)))))
دوستش و خانمش، دیر با هم آشنا شدن، واسه همین فرصت نکردن برنامه ریزی کنن بتونن تو یه شهر پذیرش بگیرن. کلا هم زن و شوهر بتونن تو یه شهر پذیرش بگیرن خیلی کار سختیه.
واسه همین وقتی آشنا شدن خانمش پذیرشش رو داشت، و خب چون دیر عقد کردن اول خانمه ویزاش اومد و الان سه ماهه اونجاست، الان دوست آقای محترم به عنوان همسر ویزا گرفته داره میره، تا سال بعد بتونه پذیرش بگیره.
۱۶ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۳۳ مصطفا موسوی
پس بگردیم دنبال یدونه ویزا گرفته ش 😎
پاسخ:
هوی ی ی ی ی :/
۱۶ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۰۱ مصطفا موسوی
بگردید به دنبال یه ویزا گرفته. قبل از این که ویزا بگیرید و بقیه بگردن دنبالتون :))
پاسخ:
نگاش کن چه خوشحاله :|
این پیشنهاد آقای موسوی به شدت خوبه.

بودن تو در کنار هرکسی حالش خوب میکنه
پاسخ:
آقای موسوی ازین پیشنهادهای ناب زیاد داره:))

مرسی عزیزم تو لطف داری❤❤❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">