مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

ولی هنوز خوشبختم که پاییز داره میاد

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸ ق.ظ

آقای محترم گفت: "هر گوشه ای بهم خودکار و کاغذ بدن، میشینم درسمو میخونم، حتی اگه بمب بترکه". بعد به گوشه ی کافی شاپ اشاره کرد: "حتی اینجا".

به هر حال من این همه خونسردیشو هرچند که درک نمی کنم اما ستایش میکنم.


من؟ منتظرم که سوسک راه بره تمرکزم بهم بخوره، منتظرم پشه پرواز کنه که اعصابم بهم بریزه. از صدای تلویزیون و شلوغی و ملچ مولوچ دهن مامان وقتی لواشک می خوره و صدای نی نی همسایه و مابقی موارد هم که نگم بهتره.


خلاصه که الان مجبور شدیم بار و کوله م رو جمع کنم بیام رشت خونه خواهرم و دو روزی اینجام. لپ تاپ و کتاب آوردم که درس بخونم، اما ناخودآگاه سر از وبلاگ در آوردم. تمرکز من فقط تو اتاقمه و وامصیبتا که جای دیگه اندکی آرامش ندارم.

حالا یه دور برم ببینم چی میشه!

نظرات  (۸)

به من یه هدفون و یه موبایل دارای آهنگایی که دوست دارم یا mp3 player بدن بعد دیگه خودشونم بکشن تمرکزم از بین نمیره
پاسخ:
آخه مشکل اینجاست که باید تو شرایط آزمون درس خوند.
من اگه الان با آهنگ درس بخونم، همونطوری عادت می کنم، موقع آزمون حواس پرت میشم چون شرایط روتین نیست.
آره میفهمم ولی خب من تو سکوت جلسه که اوکیم :دی
واسه خنثی شدن سروصداهای عادی میگم
و گرنه جلسه که همیشه ساکته صدای نفس کشیدنم نمیاد :)) 
پاسخ:
خب اگه با اهنگ عادت نمیکنی خوبه 😊
نه من عادت نمیکنم :) کلا یاد گرفتم عادت نکنم به هیچ چیز و هیچ کس
پاسخ:
بهترین کار :)
خب فکر میکنم طبعا خونه خودتون باید آروم تر از خونه خواهرت با دوتا بچه باشه.
نگفتی اون دوتا روزی که علامت زده بودی،چی شد؟مردیم از فضولی...🤔
پاسخ:
چیز مهمی نبود بابا :))
خب همینشم خیلی خوبه که باز انگیزه ی درس خوندن داری 
این چیز کمی نیست 
درسته که حالا تمرکز صد در صد نداری ولی همین که می تونی باز لای درس رو باز کنی و بخونی خیلیه 
خیلی ها همین حوصله رو هم ندارن 

پاسخ:
خب دیگه اخه من هدف زندگیم درس خوندنه. اگه کم کاری کنم زندگیمو باختم
واسه همینه که از خودم ناراضیم
۲۵ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۰۳ مصطفا موسوی
برچسب نو مبارک 🙄
پاسخ:
چه عجب کامنت هم میذاری؟

حال مامانت چطوره؟
۲۶ شهریور ۹۷ ، ۰۱:۲۱ مصطفا موسوی
خوبه حالش. امروز اومد خونه. ممنون :)
پاسخ:
خداروشکر.
ایشالا سلامت باشه همیشه :]
۲۷ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۵۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
میزان انگیزه‌ و علاقه به کارم توی کمیت و کیفیت تمرکزم خیلی موثره!
پاسخ:
صد در صد. تا علاقه ای نباشه تلاش به وجود نمیاد اصلا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">