مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

از سری دردسرهای اینستاگرام

شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۷ ب.ظ

اول اومدم یه سوال بپرسم و بعد یه خواهش بکنم برم.

سوالم اینه که شما تو اینستاگرامتون اگه یه آی دی ناشناس بخواد فالوتون کنه، آی دی که هیچ دوست مشترکی ندارین، خود طرف هم نه پستی گذاشته و نه پروفایلش عکس داره، و فقط چند تا دونه فالئو و فالوئینگ داره، چیکار می کنین؟


راستش مخاطب های اینستاگرام من، در ابتدا فقط دوستان وبلاگی بودن و خواهر برادرای خودم و دوستای خیلی نزدیکم ( که چقدر ازین بابت خوشحال بودم). بعد کم کم که سر و کله ی آقای محترم پیدا شد و از دم فامیلاشو ریخت تو پیج من ( که در واقع میشن فامیل های پدری من. و حتی اونایی که اصلا تو عمرم حتی یک بار هم از نزدیک ندیدمشون و نمیشناسم هم منو فالو کردن :|)، بعد انگار که فامیل های مادری هم حسودیشون شده باشه، اونا هم دونه دونه به پیج من اضافه شدن. خب کانالمم که عضوی نداره چندان. بچه های دانشگاه و همکلاسی رو هم که میشناسم. میمونه باز اینجا.

حالا خواهشم ازتون اینه که، وقتی یه بار فالو کردین و من قبول نکردم، یه دایرکت بزنین خودتونو معرفی کنین. من خودم خیلی اوقات همین کارو میکنم. ولی وقتی هی فالو میکنین من قبول نمیکنم، دوباره فالو می کنین و منم قبول نمیکنم و هی و هی این اتفاق می افته، قضیه رعب آور میشه :|||

حالا نه که تو پیجم چیز خاصی وجود داشته باشه، یا من خودمو گرفته باشم، اما قضیه اینه که خب آدم دوست داره بدونه کی فالوش کرده دیگه.

مثلا یه پی ام بدین که آقا من مخاطب وبلاگتم، راحت تر به نتیجه می رسین، تا هر بار فالو کنین و من قبول نکنم!


+راستش به خودم باشه فقط دلم می خواست دوستای خیلی نزدیک و دوستای وبلاگی تو پیج اینستام باشن :( چون واقعا همش نگرانم بابت پستایی که میذارم تو جمع فامیل در موردش باهام شوخی کنن. یا وقتی معرفی فیلم میذارم و ممکنه فیلمش چیزی داشته باشه، فکر بدی در موردم نکنن، یا حالا فانتزی هامو که می نویسم فکر نکنن دختره خل و چله! من دوست نداشتم صفحه ی اینستاگرامم که خیلی عاشقشم، وارد خاله زنک بازی های فامیل بشه که شده انگار :(

+گاهی هم فکر میکنم شاید دو تا پیج داشته باشم بهتره. چون با دوستای مجازیم خیلی راحت ترم. بعد میبینم همچین کاری با روحیه م سازگار نیست و نمیشه.


۹۷/۰۷/۰۷

نظرات  (۱۲)

راستش یکی از دلایلی که من از اولش هم چندان تو اینستا فعال نبودم و پست نمیذاشتم و میونه خوبی با اینستا نداشتم همین خاله زنک بازی های فامیل بود.و یه چیز دیگه ای هم که برام قابل هضم نبود این بود که مثلا دو نفر تو دنیای واقعی چشم دیدن همدیگه رو نداشتن و پشت سر همدیگه بدگویی میکردن،ولی تو دنیای مجازی عکسهای همدیگه رو لایک میکردن و کامنت میذاشتن قلبونت بلم خوجگل من،چقد تو نازی،فدات بشم و حرفهایی از این قبیل.در واقع تحمل این حجم از دو رویی برام خیلی سنگین بود و متأسفانه از این موارد هم کم نبود.بیشتر شده وسیله سرک کشیدن و فضولی کردن تو زندگی مردم...به خاطر همین خیلی دوسش نداشتم.پیج تو رو خیلی دوست داشتم چون حس خیلی خوبی بهم میداد و یه چند تا پیج دیگه که فالوشون کرده بودم.
تو این جور مواقع دو کار میشه کرد.یکی اینکه بی خیال باشی و برات اهمیت نداشته باشی دیگران چه فکری در موردت میکنن و خودتو به خاطر نگرانی از طرز فکرشون سانسور نکنی.دومی اینکه بزنی همشونو از پیجت حذف کنی و باز برات مهم نباشه که چه فکری در موردت میکنن و ناراحت میشن یا نمیشن.به هر حال راحتی و آرامش فکری خودت در اولویته.
نمیدونم چرا بعضی وقتا کامنتم تبدیل به یه طومار میشه واقعا...😁 
پاسخ:
اتفاقا کامنت هات رو دوست دارم.

خیلی کار خوبی میکنی اینستاگرام نیستی. کاش منم می تونستم دل بکنم!
از من به تو نصیحت ..همه فامیل بلاک کن تو اینستا 
پاسخ:
سخته :|
همینجوری کاری نکردم کلی حرف میزنن در باره م:|
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۳:۴۵ مصطفا موسوی
چقد استرس داری تو آروم باش ؛-)
پاسخ:
دیگه دیگه :|
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۸:۲۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چرا اینقدر پیچیده‌ش میکنی؟! 
میخوای یه برنامه بگذار، عذر فک و فامیل از پیجت بخواه:-)))
پاسخ:
بعد سختمه چشم تو چشم بشم. خیلی خجالتی و اینا هستم
اتفاقا من جز اون دسته هایی هستم نه پست دارم نه عکس پروفایل...بهت هم حق دادم  بلاک کنی....چون حق طبیعی ته ...ولی من اومدم اینجا پی ام دادم الان فالوم کردی...به همین راحتی....انسان ها آزادن هر جوری راحتن زندگی کنن...تو هم زیاد درگیر نشو...هر کی رو می شناسی یا دوس داری فالو کن و لاغیر.😙
پاسخ:
بله. بعد بهم گفتی آن بلاک کردم...
دیگه خب نمی خوام کسی ازم ناراحت باشه...

۰۸ مهر ۹۷ ، ۰۰:۰۰ مصطفا موسوی
از همون اول اشتباه کردیم هویت وبلاگی و واقعی رو قاطی کردیم! حالا من که از اولش رو بودم اما تو گول اینستاگرامو خوردی😁
ولی بیخیال آدمای خاله زنک! ارزش فکر کردنم ندارن
پاسخ:
کامنت گذاشته بودیا :| یادت رفته بود؟ :))

آره من از اول دختر صورتی بودم. اما خب چندان پنهان هم نبودم چون اسم خودم همیشه همرام بوده. اونطوری اسمای مستعار اینا هیچ وقت نداشتم.
آره واقعا ارزش ندارن
۰۸ مهر ۹۷ ، ۰۰:۲۵ مصطفا موسوی
دقیقا! یادم رفته بود گفتم وای کامنت نذاشتم حالا صبح باز یه پستی چیزی میذارم میاد آبروریزی:))
پاسخ:
اینستا هم که چندتا در میون لایک میکنی
خلاصه که سفرت بخیر برادر دیگه کم کم :|
۰۸ مهر ۹۷ ، ۰۲:۲۶ مصطفا موسوی
بیا تازه دو سه تا کامنت گذاشتم باز متلک میگی :|
پاسخ:
کامنت نذاشتی فقط لایک زدی
جواب کامنت دادی :/
شوخی می کنم @
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۹:۲۲ شیمیست خط خطی
اعلام کن دیگه میخوای از فضای مجازی دل بکنی و به کارای مهمتر برسی و اکانتت رو دی اکتیو کن. بعد یه اکانت جدید بساز و اونایی که دوست داری اکسپ کن. راحت و آسوده.
یکی از دوستام همکارای محل کارش فالوش کرده بودن و شرایط تو رو پیدا کرده بود. مشابه همین کارو کرد (البته اکانت قبلی رو رها کرد به امان خدا) و بعدم برای ماها درخواست فالو داد و یک پیام که این پیج جدیدمه
پاسخ:
اینم فکر خوبیه:)))
روش فکر میکنم😁😄
بهشون اهمیت نده. مهم خودتی، به دلخواه خودت زندگی کن. بزار پشت سرت حرف بزنن مگه مهمه؟
من پیجم بازه، ولی اگر کسی فالوم کنه که ازش خوشم نیاد و مزاحمت ایجاد کنه بلاکش میکنم. به همین راحتی. و یک گروه دیگه رو هم که بلاک کردم یک سری از همکارهای شرکت قبلیم بودن. خیلی پیچیدش نکن، زندگی تو هزاره سوم این مصیبت ها رو هم داره دیگه. D: D:
پاسخ:
نه واقعا هم مهم نیست. اما گاهی فکر آدم مشغول میشه بی جهت. یه ذره هم حس راحتی ندارم. بعد بلاک کردن فامیل هم خیلی برام سخته!
آره دیگه این گرفتاری ها رو هم داره..
سلام
من از وبلاگ آقای موسوی اومدم اینجا :)
گفتم از راه نرسیده خودم رو معرفی کنم که راحت باشی.
منم اوایل اینجوری بودم یعنی دوست نداشتم توی فضای اینستاگرامم فامیل و غیره باشن، ولی الان پسرخاله و پسر عمه و دختر خاله و دختر عمه هام داداش و دامادمونم هستن و منم خیلی راحت حرف هامو میذارم. چون حس میکنم دیگه از خودسانسوری خسته شدم/
به قول تو هم حوصله ی دو تا پیج جدا رو ندارم.
ولی ناشناس ها رو فالو نمیکنم. حتی اگه بقیه فالو کرده باشن
پاسخ:
سلام خوش اومدین:)
اره منم بعیده دو تا پیج بزنم، خیلی کار سختیه!!
۱۱ مهر ۹۷ ، ۱۰:۱۸ مسعود حقدادی
به قول خانم نسرین خودسانسوری نکن . منم بعد از شروع دوباره نوشتن آدرس وبلاگمو گذاشتن توی بیو . عکس خودمو هم رو وبلاگ گذاشتم . بسه پنهون کردن چیزایی ک دوست داریم بسه ... 
بعضیا دنیاشون همین اینستاگرامه واسه همونه ک هی درخواست میدن نمیشه عوضش کرد 
ولی بنظر من اگه هزاران هزار  فالور هم داشته باشی همشون با هم ی تار موی کسایی که در زندگی واقعی هستند نمیشن 
پاسخ:
بله این که قطعا درسته. هیچکی جای دوست حقیقی رو نمیگیره ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">