مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

دلخوشی های فندقی

سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۲ ب.ظ

امروز اول رفتم اداره کار، کارمو انجام دادم، بعد رفتم آمپول زدم. سرپایی!! به آقاهه گفتم نمی تونم دراز بکشم درد دارم. گفت ایرادی نداره. دو تا آمپولامو زدم و الان یه مقدار بهتره حالم. کل دیشب رو زجر کشیدم به معنای واقعی!!

بعدش برای اینکه روحیه م بالا بیاد، رفتم خط چشم بخرم!!

شاید باورتون نشه اما تا این سن (27) خط چشم نداشتم و کلا استفاده هم نمی کردم. مگر در معدود مواردی که می خواستم برم عروسی از مال خواهرم استفاده می کردم و یه خط کج و کوله ای رو حواله چشمم می کردم.

خیلی ناراحتم از اینکه آرایش کردن بلد نیستم. درسته قیافه طبیعی خوبه، اما فکر کنم من دیگه زیادی طبیعی ام!!! در هر حال جهد کردم که خط چشم کشیدن یاد بگیرم و یه مقدار ویدئوهای آموزشی برای آرایش کردنو ببینم. تصمیم گرفتم تمرینی هر روز صبح خط چشم بکشم بلکه یاد بگیرم.

دنبال خط چشم رنگی بودم که پیدا نکردم، مشکی گرفتم، از اون مویی ها نه، ازونا که سفته سرش، چون بهر حال مبتدی ام.

بعد یادم افتاد براش گونه هم ندارم. بعد دلم خواست سایه چشم بخرم :| که دیدم خیییییییییییلی گرونه! ا 70 تومن شروع میشد. که پشیمون شدم. رژ جدیدمم دو روز پیش گرفتم. متاسفانه نمی تونم ریسک کنم و رنگی پر رنگ تر بگیرم. تقریبا همه ی رژام همین رنگیه. نهایتا که اینا رو خریدم و نمیشه عکسشو تو اینستا بذارم چون خجالت می کشم. اما اینجا می تونم بذارم.


بعد رفتم لوازم التحریری و مداد و خودکار و پاک کن گرفتم. دفترم رو خواهرم از سفیر اخیرش به بلاد کفر برام آورده بود.




خلاصه که دارم با اینا روحیه مو نگه می دارم. آقای محترم امروز برای کار مهمی رفته تهران. لطفا دعا کنید کارش انجام شه.


+با عبارت آقای محترم راحتین؟ یا عوضش کنم؟ نمی دونم چی بذارم مستعار!

نظرات  (۵)

مهم اینه که خودت با عبارت آقای محترم راحتی یا نه؟
وای منم دقیقا همینجوری...فکر کنم زیادی قیافه ام طبیعیه.دو سه تا رژ دارم هرجا میرم اعم از مهمونی و خرید و عروسی و ... همونا رو میزنم فقط.
یه مدت پیش هم با اعتماد به نفسی مثال زدنی به صورت اینترنتی یه خط چشم مویی اوریفلیم سفارش دادم که اصلا نمیدونم چه جوری ازش استفاده کنم😁😁😁
پاسخ:
خودم تقریبا راحتم....

من قبلا اصلا به ارایش اعتقاد نداشتم
اما الان متوجه شدم باید بلد باشم خودارایی تا حدی.. چون تو عروسی یا مهمونی ادم میخواد بره براش مهمه ...
برای خط چشم یه سرچ کن خط چشم اکوا ..مثل ابرنگ است ..با قلمو خط چشم میکشی ..تجربه من اینه که این جوری خیلی راحت میشه کشید ...
اگه هم با این مویی ها راحتی ..یه خط چشم پاریس بخر که ارزونه که دستت راه بیافته ...
رنگ رژ ات خیلی دلبره ..اتفاقا به نظرم خیلی هم پررنگه :)
اما در کل من ارایش کردن از سرم افتاد ...ینی الان خودم بدون ارایش را دوست دارم ..حالا قبلا خیلی درگیر نبودما
اقای محترم ..قشنگه ..یه جور رسمیت داره ..
پاسخ:
اره سرچ کردم به چیزای خوبی دست یافتم:))
با این مویی ها که اصلا نمیتونم کار کنم. حتما باید سرش ماژیکی باشه.
رنگ رژ هم همیشه قهوه ای میگیرم، با قرمز و صورتی کمرنگ حال نمیکنم!
عع فک میکردم فقط من خط چشم ندارم...گویا هستن افرادی از این دست😁
یادمه یه وبلاگ می خوندم که همشهری بودیم....بعد این به این خانمش تو وبلاگ میگفت حاج خانم.حالا که تو هی میگی آقای محترم من یاد اون می افتم.

پاسخ:
حاج خانم :)))
۱۰ مهر ۹۷ ، ۱۹:۴۳ مصطفا موسوی
همینجا هم خجالت بکش عکسا رو میذاری. دختر چه معنی میده آرایش کنه؟ [فقط پسر باید آرایش کنه:))]
پاسخ:
 والا! از ترس جامعه مرد سالار!
۱۱ مهر ۹۷ ، ۱۰:۳۴ مسعود حقدادی
من هم به شخصه چهره طبیعی ترجیح میدم اما واقعا این مقدار از آرایش چیزی نیست بنظرم ی دل خوشی ساده است شما هم که استاد دل خوشی ساده هستی 
ی وقتی تابو شکنی هم خوبه قرار نیست اصل ادم بهم بزنه چه بسا که حال ادم بهتر میکنه 
 من به شخصه آقای محترم دوست دارم 
پاسخ:
حق با شماست
ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">