مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

روزی روزگاری بچه ی من

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۲۷ ب.ظ

امروز اولین روزی بود که بعد از چندین روز دوباره نشستم پای کارام.

صبح 8 پاشدم. تا 8.5 صبحانه خوردم. شروع کردم تا ظهر.

گیم آو ترونز دانلود کردم و الان دیدمش. با زیرنویس فارسی دیدم. دوباره میخوام با زیرنویس انگلیسی ببینم.

عصر خوابیدم! چرا؟ چون تو اتاقم که بخاریش رو خاموش کردم داشتم یخ میبستم. خیلی خیلی سرد بود و من بعد از ناهار دیدم دیگه این حجم از سرما کلافه م کرده. یه ملحفه ورداشتم رفتم حسابی رو کاناپه خوابیدم.

دوست دارم دوباره هوا خوب شه. تنها دلخوشیم همینه! هوای قشنگ بهار.

مامانم خیلی پیر شده. خیلی زیاد. هر روز نشانه های پیری رو توش میبینم و غصه میخورم.

مامان حدودا 36 ساله بوده که منو باردار شده. من آخرین بچه ش هستم.

دارم به این فکر میکنم که من تو 35 36 سالگیم شاید تازه اولین بچه م رو داشته باشم!

نمیخوام فکرای سنتی کنم، اما گاهی این اختلاف سنی زیاد منو میترسونه. دوست ندارم بچه م وقتی منو میبینه غصه بخوره که چرا مادرش پیر شده.

بنابراین تنها راه باقیمونده اینه که مراقب خودم باشم تا دیرتر پیر شم از لحاظ جسمی و ظاهری.

۹۸/۰۲/۰۲

نظرات  (۴)

هم گیم آو ترونز میبینی
هم به مادری فکر میکنی
و جالب شد وقتی دیدم تو کار بشقاب هم هستی 
فقط من تو مورد اول دو زبانه میبینم
تو دمی کمی ازت جلوترم
و در مورد سومی واقعا حیرت زده شدم چون منم همینطورم :)
پاسخ:
خوشوقتم از آشنایی شما پس :)
دو زبانه تمرکز سخت میشه کمی فکر میکنم
گین اف ترونز دیدنم جزو کاراته؟:))
پاسخ:
آره هم بخش لیسنینگش هم خب سرگرمیه :)
سلام.
واقعا "گات" یه چیز دیگه است. فکر نویسندگانش و لایه های داستانسازیشون آدم مسحور میکنه. وای می ایستم فصلش تموم بشه بعدا همه رو با هم نگاه کنم.
در مورد بزرگترها واقعا همینطوره. توی مراسم عموم داشتم از دور پدرمو نگاه می کردم که قدیم چه ابهتی داشت و یه جماعتی بهش تکیه می کردند و الان غبار پیری روز به روز بیشتر توی چهره اش دیده میشه. دل آدم میگیره.
خوش باشید.
پاسخ:
سلام...بعله واقعا سریال فوق العاده ای هست...عجب طاقتی دارین که اینقدر صبر میکنین
خدا همه ی بزرگ ترا رو واسمون حفظ کنه. الهی آمین..
سلام 
اون شب نصف شد از خواب بیدار شدم و این پست تون دیدم و سریع همون موقع دانلود کردم و نگاه کرد ک باعث شد تا  اذان صبح بیدار بمونم 

ایشالله مادرتون سالم و سلامت باشند و  شاهد خوشبختی و موفقیت شما 
  توجه شما به پیر شدن مادرتون نشون دهنده اینکه توجه شما روز به روز به اینطور مسائل بیشتر میشه و این فکرها ادامه خواهد داشت 
این نوع مسائل از یک جایی به بعد بیشتر به چشم ما میاد 

پاسخ:
سلام...
بعله دقیقا من هر روز به پیر شدن اطرافیانم دقت میکنم و بابتش ناراحتم..بعد البته یادم میاد که خودمم جزیی از مسیرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">