مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

دنیای مجازی؟

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۰۵ ب.ظ

یه دختره تو گروه هست، میاد سوال میپرسه، و تاکید هم میکنه با تحلیل بهم جواب بدین و بگین چرا این گزینه میشه.

من چند باری تا حالا جوابشو دادم.

حالا نمیگم کار شاقی کردم؛ اما برای اینکه ادم بتونه جواب یه پرسش علمی رو بده باید زمان بذاره و فکر کنه.

با توجه به اینکه اصلا بلد نیست تشکر کنه، یا حداقل احترام بذاره یه بار در جواب چیزی بگه، حتی مخالفت، تصمیم گرفته بودم دیگه اگه سوالی تو گروه پرسید جواب ندم.

تا که الان دیدم باز یه پاراگراف بلند بالا گذاشته که:

"بدون اینکه به دیکشنری نگاه کنین؛ برام تحلیلش کنین"


چرا واقعا فکر میکنه چون خودش بلد نیست بقیه هم اگه جواب درستو بگن لابد از دیکشنری نگاه کردن؟ :)))

بعد تازه متن تحلیلیه :))) و تازه اولا که متنو نگاه کردم اصلا لغت سختی حداقل برای من نداشت؛ دوما گیریم کسی دیکشنری چک کنه؛ مگه تو تحلیلو نمیخوای؟ :|| این چه طرز حرف زدنه :/

خلاصه! بازم دلم طاقت نیاورد و براش نوشتم که تو سه خط اول به جواب اشاره شده به دلیل وجود فلان کلمه‌.

اما خب بازم دریغ از یه جواب خشک و خالی :)


یا من زیادی حساسم. یا برخی افراد بی مبالات. نمی دونم چرا فکر میکنن چون فضا مجازیه، ادب مهم نیست.

هر چند من قطع به یقین میدونم که رفتار مجازی به خوبی بیانگر رفتار اجتماعی افراده. حالا هرچند هم تو اجتماع قاطری باشن که لباس اسب رو پوشیدن.


+حالا من کافیه کسی یه شکلات بهم بده. تا اخر عمر مدیونش میمونم :|


۹۸/۰۴/۰۳
آی دا

نظرات  (۷)

خب احترام برای منم خیلی مهم ه
و حق داری که ازش برنجی...

ولی به این فکر کن که توانایی حل سوالات رو داری و از اون مهم تر قدرت این رو داری که کسی رو کمک کنی؛ هر دوی این ها قابل ستایش ه : )
پاسخ:
حالا نمیدونم تو متن چقدر تونستم منظور رو برسونم.
منظورم این نبوده چون حالا بهش لطفی کردم ازم تشکر کنه. اما حداقل میتونه یه واکنشی نشون بده که من تشویق شم بازم کمکش کنم. اینطوری ادم حس میکنه داره با دیوار حرف میزنه اخه.

مرسی عزیزم:*

قاعدتا بایدم ناراحت بشی-_- منم واقعا تحمل همچین رفتاری رو ندارم:|
ادما مجازی و واقعی شون یکیه حتی بنظر من مجازی شون شخیت بلدتری از خوئشونه :\
پاسخ:
موافقم
ادما تو مجازی بیشتر خودشونن!
به نظرم ربطی به فضای مجازی نداره، ادب چیزی نیست که در محیط‌های مختلف کم و زیاد بشه:)
به نظرم یه بار بهش تذکر بدین که رفتارش درست نیست.
شاید  بعضیا چون خوب تربیت نشدن باید مدام یه سری نکات رو  یادآوری کرد بهشون.
دقیقا منم مثل توام، الکی خودم رو مدیون این و اون می‌کنم :)
پاسخ:
اره حق با توعه. تو مجازی ولی بیشتر انگار خودشونو نشون میدن
فامیلا هم همینطورن. تو اینستا مثلا خصائلشون اشکار میشه :||
۰۳ تیر ۹۸ ، ۲۰:۱۲ مصطفا موسوی
خب حالا بدون این که روی دیکشنری نگاه کنی بگو ببینم گردنت بهتره یا نه؟ :)))
پاسخ:
:)))))
بد نیستم، مچکرم^-^
@
۰۴ تیر ۹۸ ، ۰۲:۴۹ ملکه بانو
فکر کنم کسی که توی فضای حقیقی عادت به تشکر داشته باشه، توی فضای مجازی هم تشکر می کنه.
پاسخ:
لایک
درسته
ادمای دیوونه ای هستن اینا کلا باهاشون درگیر نشو 
چون اگه بهشون بگی تو یه دادوبیدادی راه میندارن که خدا میدونه
پاسخ:
موافقم
به همین خاطره که تو گروه ها به جز سوال جواب علمی حرف متفرقه نمیزنم
منم فاز همچین ادماییو درک نمیکنم.
من حس میکنم اینا تو خونشون خیلی بهشون توجه شده و حلوا حلواشون کردن همیشه. واسه همین فکر میکنن همه باید در خدمتشون باشن.وظیفشونه چون خیلی مهمن.
پاسخ:
همیشه خدا رو شکر میکنم که اصول اولیه روابط اجتماعی رو بلدم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">