مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

و خلاصه :)

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۱ ب.ظ

خب، امروز بعد از مدت ها روز خوبی بود.

امروز اولین آزمونمون رو ثبت نام کردیم. 10 نوامبر که میشه یکشنبه 19 آبان آزمون داریم. پروسه ی ثبت نام آسون تر از چیزی بود که فکرشو می کردم :)

فکر کنم دیگه لازمه یه برنامه ی درست بچینم چون هر چقدر تنبلی کردم بسه.

خوابم خیلی زیاد شده. تمرکزم هم کم. 

الان حس می کنم انگیزه ی بیشتری برای زندگی کردن دارم!

چقدر زندگی بهتره وقتی آدم هدف داره!

الان حسم مثل اون وقتاست که می خواستم دفاع کنم و هر چی سریع تر ارشد رو تموم کنم!! اون موقع صبح ها با انگیزه از خواب پامیشدم و شب ها با آسوده خاطری میخوابیدم.

خدایا ممنون که در کنار همه ی سختی ها، روزنه های امید هم گذاشتی :)


+اینم عکس تاریخی از امروز که بمونه :)) 


نظرات  (۴)

۰۲ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۵۴ مصطفا موسوی
به به
گود فور یو 😎
راستی چه سوله ی قشنگی داره این کافه هه! 
پاسخ:
متشکرم :]
آره قشنگ و خیلی بزرگه، اما جز کافه های مورد علاقه ی من نیست. 
چه عکس خوشگلی :)
نمرت عالی میشه ..من مطمنم ..:)
پاسخ:
مرسی ^_^
به امید خدا، انشاالله :)
من تصمیم گرفتم برم سمت آیلتس. تقریبا تصمیمم قطعی شد
پاسخ:
برای انتخاب آزمون یک سری فاکتورها مهمه. اول اینکه خود دانشگاهی که مد نظر داری ترجیحش رو چیه. هر چند بیشتر دانشگاه ها هم آیلتس رو اعلام می کنن هم تافل.
اما نکته ی دیگه ای که مهمه اینه که تافل لیسنینگ بیس هست و 3 مهارتش برمیگرده به لیسنینگ و این کارو سخت میکنه، و هم اینکه کل مهارتا تو یه روزه که اذیت کننده ست.
آیلتس هم رایتینگش رو سخت میشه نمره گرفت اما خوبیش اینه که اسپیکش روز جداگانه برگزار میشه و خستیگش کمتره، ریتر ایرانیه و نیتیو نیست و خب نمره ی بهتری میده، و هم اینکه کلا مراکز آموزشی برای آیلتس بیشترن تا تافل.
این شد همون آدمی که ازتون انتظار میره 
خیلی هم عالی 
با قدرت ب سمت جلو برید
پاسخ:
ممنون از حمیات های همیشگیتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">