مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

ناهار یا نه، مساله این است

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۸ ب.ظ

من اگه رو مود خوبم باشم؛

 صبح ها 8.5 صبحانه می خورم، ناهار 1.5 الی 2، و شام ساعت 6 الی 7 شب.

این ساعت از غذا خوردن رو دوست دارم

منتها مشکلی که وجود داره اینه که، نمی دونم به خاطر آب و هوامونه، یا به خاطر تنبلی من، بعد از ناهار واقعا دیگه مغزم برای هیچ فعالیتی کار نمیکنه!

حتی موقعی که سر کار می رفتیم و من 12 ناهار میخوردم!! بعدش تا نیم ساعت واقعا هنگ بودم.

حالا الان هم تو خونه، تایم بعد از ناهارم، به طر قابل توجهی آدم کم بازده و خوابالویی هستم. و چون ناهار رو زود میخورم، بیشتر تایمم این وری میره.

اگه بخوام ناهار رو دیرتر بخورم که کمتر به رخوت دچار بشم، برنامه ی کلی م بهم میخوره.

اگه بخوام ناهار رو زودتر بخورم که خب گفتم چی میشه.


یه مشکل دیگه ای هم که تو درس خوندن دارم و هنوز نتونستم بعد از این همه سال تعمیرش کنم اینه که، به هیچ عنوان نمی تونم بگم از ساعت 9 تا 10 فلان کارو بکنم. در واقع وقتی برای خودم تایم تعیین میکنم، همش نگرانم تایمم تموم شه و خب نمی تونم مفید عمل کنم. اما از طرفی هم، وقتی زمان بندی نکنم، میشینم هی کارای متفرقه می کنم که هر چند غیر مرتبط با کارم نیست(مثلا از صبح دارم رو یه دفترم هی برچسب میزنم و طبقه بندی و سکشن بندی می کنم و هی رنگ خودکار عوض می کنم و هی خوشگلش میکنم :))) )، اما تهش روز که تموم میشه، نمی تونم از کار خودم برآیند بگیرم چون کل روز رو فقط حول محور یه چیز کار کردم.

شاید باور نکنین، اما من هر روز بیشتر از اینکه بخوام درس بخونم، دارم به این مسائل فکر می کنم :)) و تعجب میکنم که چطور این همه سال همش از همینا ناراحت بودم و هیچ وقت حل هم نشده اونم در حالی که همیشه از مسائل ناتمام منزجرم!


امیدوارم تو دلتون نگین که چه آدم خجسته ای هست که همچین مسائلی براش دغدغه ان. برای کسی که بیشتر زندگیشو وقف یه کار کرده، ناخودآگاه همچین مسائلی میشن دغدغه!!



۹۸/۰۵/۰۸
آی دا

زبانخوان

نظرات  (۵)

انگلیسی در تو رسوخ کرده ها
I have a problem that I can't fix it
یا یه چی تو همین مایه ها رو ترجمه کلمه به کلمه کردی!
پاسخ:
آره ظاهرا :)))
درس خوندن کار سختیه اونم تو خونه بودن برای مدت طولانی 
به نظرم حق داری یه روزهایی سرت گرم چیزهایی کنی که به ظاهر ربطی به درس خوندن نداره ....
اینا بهترین سن هایی ما است ..امیدوارم اونقدر موفق باشی که جبران شه این همه زحمت کشیدن 
پاسخ:
انشاالله
من ایمان دارم هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه ^_^
بعدازظهر می‌خوابی آیا؟
من تجربه کردم وقتایی که در حد نیم ساعت چهل دقیقه (نه بیشتر!) بعد از ناهار می‌خوابم خیلی بازدهم بیشتر میشه.
پاسخ:
اره تا حد یک ساعت
ولی بعدش بیشتر کسل میشم :)))
۰۸ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۴ لیانا وزیری
وای خدا مشکل دومت،چقدر برای من هم دردسرسازه🤦🤦🤦

پاسخ:
اره ادم بعد ناهار ملول میشه
طبیعتا نباید اینجوری میشد :))) 
پاسخ:
کلا قوانین در مورد من صدق نمی کنن :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">