مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

no pain, no gain

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴ ب.ظ
شناختن نقطه ضعف ها بیشترین کمک رو می کنه که آدم برطرف شون کنه.
یه ست اسپیکینگ داده بودم برای تصحیح.
هرچند که خیلی پیشرفت کردم(به طور منسجم از اردیبهشت دارم براش تمرین میکنم)؛ اما بازم نمره م اونقدری که می خواست نشد.
البته آزمون آزمایشی ندادم، فقط برای یک مصحح یه ست فرستادم که نظرش در مورد صحبت کردنم یه نمره ی متوسط بود(25 از 30).
خب راستش ته دلم ناراحتم. چون اگه نمره ی بالاتری میگرفتم، میتونستم با خیال راحت تر برای بقیه ی اسکیلا تمرین کنم. اما الان باید برنامه بریزم رو همین و تمرکز بیشتری کنم.

پست قبل هم از همین نشات می گرفت. چون من تو کل مدت تمرینم با خودم فکر میکردم که خب حتی اگه 25 بشم خیلی عالیه. الان هم 25 شدم و میبینم که واقعا جای پیشرفت داره! شاید اگه تو مدت تمرینم به فکر مثلا نمره ی بالاتری بودم، نتیجه م الان بیشتر میشد.
حالا انتظار کمم از کجا نشات میگیره؟ چون بقیه ی کسایی که امتحان دادن نمره ی 25 تو این بخش رو خدا میدونن. نقطه ی امید می دونن. خوشبختی میدونن!
فکر میکنم اصلا نباید به اهداف دیگران نگاه کرد. دلیلی نداره چون بقیه نتونستن یا نخواستن منم نتونم!

پس از فردا با لب و لوچه ی آویزوون چیکار می کنیم؟ من دوباره هی اسپیک ریکورد می کنم، شما هم برام کف بزنین :)))
ببخشید که موضوع پستم تکراریه!
خیلی دوست دارم مثل قبل ها از چیزای متفاوت بنویسم. اما از کسی که کلا تو خونه ست چه انتظاری دارین؟


+دیروز صبح اول لباس خانمانه پوشیدم و رفتم نونوایی. بعد برگشتم و لباس عوض کردم و رفتم دوچرخه سواری. هر چند خیلی خوب بود، اما بعدش خب عرق کردم و خسته شدم و ...
واسه همین امروز دیگه فقط تو خونه زیر کولر دویدم :)) و 90 کالری سوزوندم.
+چقدر منتظر روزایی ام که غروبا برم دوچرخه سواری، از بشقابام عکس بگیرم و پست های رژیمی بذارم، دوباره از همه چیز هی عکس بگیرم، هی فیلم ببینم و کتاب بخونم.
چیزی نمونده آیدا خانم. تا آذر چیزی نمونده، طاقت بیار رفیق!

+راستی ببینین کی پروفایلشو آپدیت کرده :))) کلیک

نظرات  (۴)

۱۳ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۱۲ احسان شریعتی
آیدا جان هدف غایی با هدف کوتاه مدت فرق داره، این که من در این بازه‌ی زمانی مشخص برای خودم تعیین کنم که نمره‌ی ۱۵ از ۳۰ بگیرم خیلی فرق داره با اینکه آرزویم ۱۵ گرفتن باشه
اتفاقا تعیین هدف کوتاه مدت نه چندان بالا و رسیدن بهش بهم کمک می‌کنه که پله‌‌های بعدی را هم طی کنم.
حتی شاید اگر هدف کوتاه مدت را بلندپروازانه تعیین کنم و بهش نرسم باعث استرس و ناامیدیم بشه.

پروفیلت را دیدم، منم فروردینی هستم و مثل تو در حال تلاش برای زبان آموزی
پاسخ:
اینکه بعله
ولی هرچقدر ادمو خودشو دست پایین بگیره همونقدر کمتر و بی کیفیت تر تلاش میکنه
باید بیشتر خواست تا به متوسط رسید
متوسط بخوای کم نصیبت میشه
ببین،بیخود که نمیگن دورتو با افراد درست احاطه کن :دی

تو این هوا چطوری دوچرخه سواری میکنی؟ :|
من که فقط همین قدم معمولی رو بزنم خیس عرق میشم. -_-

به عنوان یه مهندس شیمی باید بازها و اسیدها رو هم جزء علایق میزدی. :دی
پاسخ:
آره واقعا :))
پارسال تابستون غروبا خیلی میرفتم و خب برای سوزوندن کالری خیلی خوب بود
امسال کم شده

آره یادم رفت :))
هنوز دوچرخه سواری می کنی؟ دمت گرم...
همیشه توی این سالها به اراده ای که داری آفرین می گفتم. موفق باشی
راستی یادم رفت بگم سلام. " سلام"
پاسخ:
سلام
خوبین؟ :)
شما همیشه به من لطف دارین ^-^

ایشالا به هدفت میرسی و دوباره با انرژی به علایق گذشتت بر میگردی و ما هم با دیدن اون عکس ها کیف می کنیم :)

پاسخ:
مرسی عزیزم.... ایشالا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">