مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

چون می گذرد غمی نیست

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۰۷ ب.ظ

خواهرم پیغام داد که همکارش گفته اگه میخوام میتونم به عنوان معاون شیفت عصر برم کار کنم تو مدرسه ش.

شنبه تا پنجشنبه، ساعت 5 عصر تا 9 شب، ماهی 450 تومن.

 

جدای اینکه مبلغش خیلی کمه، اونم برای کسی که دو سال پیش ماهی 1.5 حقوق می گرفته(اگه تو اون کار می موندم الان حدود دو تومن می شد احتمالا)؛ دو تا هم امتحان سنگین دارم.

تازه هزینه ی رفت و آمد فقط 300 تومن میشه و عملا چیزی نمیمونه.

با آقای محترم و مامان مشورت کردم و خب خلاصه که ردش کردم.

این همه سختی کشیدم اینم روش. میگذره این مدت هم.

من به روزای خوب امیدوارم.angel

 

۹۸/۰۵/۱۴

نظرات  (۹)

اوه با اون کرایه ماشین اصلا ارزش فکر کردنم نداشت. کار درستی کردی ردش کردی

منم اخیرا یه همچین موقعیتی رو رد کردم. با این تفاوت که کنار خونمون بود اما کارش هر روز صب تا ظهر بود

پاسخ:
آره..
تا الان اینقدر زحمت کشیدم
این ماه های آخر مهم تره...با توجه به اینکه میدونم هر محیط کاری کلی چالش داره که فکرمو مشغول میکنه..

این کار دقیقا کاری بود که تایم طلایی نزدیک امتحان را ازت می گرفت 

به رویاهای بزرگ میرسی :)

پاسخ:
آره... چون یه تجربه ی مشابه داشتم که ترم اول ارشدمو به فنا داد...
دیگه نمیذارم تکرار شه..
مرسی عزیزم:*
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۹ مصطفا موسوی

حقوق این دو ماهتو ما میدیم بیخیال کار شو فقط:))

استرس ما رو بیشتر نکن :))

پاسخ:
اصلا به خاطر شماها نرفتم :)))

دقیقا همینطوره.

پاسخ:
:)*

این چه مدرسه ایه تا ۹ شب بازه؟

پاسخ:
غیرانتفاعیه
تا شب کلاس متفرقه اینا

ورشکست نشن با این حقوق دادن شون😕

پاسخ:
والا :))))
از قرار معلوم ساعتی ۳ تومن😁🤪

دیگه با 450 تومن نمیشه "این همه سختی کشیدن اینم روش"،میشه "این همه سختی کشیدن اینو دیگه بهشون اضافه نمیکنم" :/

پاسخ:
راست میگین، نکته ی ظریفی بود!

کلا مدرسه های غیرانتفاعی همین جوری پول میدن 

از اینکه از کار قبلبیت اومدی بیرون احساس پشیمونی نکردی؟ 

پاسخ:
نه اصلا :)

امیدت به خدا باشه . انشاالله درست میشه.

پاسخ:
انشاالله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">