مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

ما در غم این مدام!

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۱۹ ق.ظ

بهرحال امر اجتناب ناپذیر تو خونه ی ما اضافه وزنه!

به طرز عجیبی هممون ژنش رو داریم و خب سفره ی خوشمزه ی مامان و اینکه همیشه نگرانه ما گشنه نمونیم و کم نخوریم و اینکه حالا دو قاشقه دیگه، حالا این یه تیکه رو هم بخور دیگه، که حالا اینم بنداز دهنت ضعف نکنی؛ ما رو به اینجا رسونده که روز به روز داره به عرضمون و همینطور قطر شکممون اضافه میشه.

خلاصه بنده ای که خودمو به 58 کیلو رسونده بودم و بعد دیگه رو 60 ثابت بودم؛ الان جرئت نمی کنم برم رو ترازو و خودمو علی الحساب 66 در نظر گرفتم :)))

تمام دیروز و امروز رو همینطور که تو تمام جشن تولدها شرکت جستم و دولپی کیک خامه ای خوردم، لحظه ای این فکر که مجددا ممکنه کمر شلوارام برام تنگ شه راحتم نذاشت(که البته تنگ که شده؛ تنگ تر نشه!). 

هرچند مجموعا آدم ولخرجی نیستم و تمام اصرارم رو برای بهینه تمام کردن همه ی چیزها دارم، اما امشب سری به دست و روی اپ کالری شمارم کشیدم و خاک هاشو تکوندم. آپدیتش کردم و خب چون از آپدیتش راضی بودم، 27 هزار تومن اشتراک خریدم، تا بلکه غیرتی بشم و از فردا طبق کالری شماری پیش برم. بیوتیفول اُر نات؟

فعلا هدف رو گذاشتم توی دوهفته، که دو کیلو لاغر شم. بعله همون ماجراهای همیشگی کم کردن وزن من دوباره شروع شد!

در همین راستا و در جهت فرار از اصرارهای مامان و غذاهای سفره، دوباره باید مثل قبل شروع کنم به تهیه کردن غذای خودم!

رفتم پوشه ی food رو توی گالری م نگاه کردم بلکه انرژی بگیرم. تو این پوشه عکس هام از بشقاب های غذام وقتی که تو پیج غذام فعالیت میکردم رو سیو می کردم!

سلام سالاد! سلام املت! سلام تخم مرغ و پنیر laugh

اینم چند تا عکس از زمانی که برای رژیمم بیشتر ارزش قائل بودم و حتی براش عکاسی هم میکردمbroken heart

یک

دو

سه

 

 

 

۹۸/۰۵/۱۹

نظرات  (۹)

اینجوری که از تایم درس خوندت باید بزنی بری تو آشپزخونه🤔

پاسخ:
ایراد نداره:))) از چاقی بهتره :)))

دقیقا یکی از چالش های بزرگ زندگی منم همینه 

راستی اون آپ کالری شمار چیه ؟ کرفسه 

به به چه عکس های ...مخصوصا زرده تخم مرغ آخری :)

پاسخ:
آره کرفس بود
زرده های محلی عالی ان!

چه عکس های خوش آب و رنگی😊😊

کاش میگفتین  چیه این غذاها 

پاسخ:
مرسی :)
یکیش تخم مرغ و پنیر
اون یکی برنج قوه ای و مرغ پخته
اون یکی هم مواد ماکارونی، البته با سویا، داخل نون

۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۳۰ نیمه سیب سقراطی

وقتی هم رژیمی لعنتی همه چی خوشمزه تر میشه :))

2 کیلو کم کردم ! 2 کیلو دگ هم باید کم کنم !!! 

بعد من همه ش استرس دارم نکنه ترازو خرابه همین 2 کیلو هم کم نشدم :))

پاسخ:
آفرینننن خیلی خوبه... ولی اصلا بهت نمیاد اضافه وزن داشته باشی!
نه حتما کم شدی، حداقل در سایز 

حیف که ما دیگه این عکس های قشنگ نمیبینیم 

پاسخ:
ایشلا به زودی ^_^
۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۹ احسان شریعتی

وقتی میشه خورد و کنارش ورزش کرد و هم لذت خوردن را چشید هم لذت ورزش کردن را و در کنارش روی فرم و خوش هیکل موند چرا کار دیگری باید کرد، اون هم توی سنی که توانایی ورزش دارید

 

توی استراوا عضوم و خیلی از خانم‌ها اطلاعات ورزش‌های هوازیشون( دویدن، دوچرخه سواری، کوهنوردی و هایکینگ) را اونجا ثبت می‌کنند

پاسخ:
درسته
من دوچرخه سوارم خودم
منتها شرایط فعلی طوریه که آزادی عمل ندارم
من هم فعالیت ورزشیم رو با اپ سلامتی گوشیم ثبت می کردم
۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۱۸ مصطفا موسوی

میگماچرا مث وبلاگای دهه هشتاد توی متنت شکلک گذاشتی حالا؟ :))

پاسخ:
خوشم میاد :))))

ما نیز همچنین ...

 

من تو دو هفته 5 کیلو کم کردم.

تمام سعیم اینه که توی 40 روز برسونمش به 15 کیلو. سعی من کم نیست ولی بعید میدونم.

پاسخ:
کلا سوخت و ساز بدن اقایون خوبه بنابراین راحت وزن کم میکنن
اگه قضیه اورژانسی نیست به خودتون فشار نیارین
یواش یواش

عکسات چه جذابن آدم دلش می‌خواد رژیم بگیره :))

پاسخ:
برخی هم میگن ادم بیشتر دلش میخواد بخوره:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">