مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

تجربه ی جدید وبلاگی

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۲۵ ق.ظ

از غروب مدام پشت سیستمم بابت ساخت یه وبسایت آکادمیک.

با اینکه سال هاست وبلاگ دارم اما کار کردن با سیستم وبلاگ خارجی ها برام سخت بود!

بعد از ساعت ها تقلا کردن و امتحان کردن سیستم وبلاگ های مختلف، برگشتم به همونی که از ابتدا انتخابش کرده بودم:))

تا رنگش رو تنظیم کنم و قالبش رو در بیارم بیش از نصف روزم رفت اما راضی ام! چون فردا میتونم جلوی یه بخش دیگه از کار تیک بزنم! 

+فقط چه حیف که بدجنسا نمیذارن آدم دامین خودشو داشته باشه:/ ماهی ۱۵ دلار حدودا میگیرن تا خودت آدرستو به دلخواه انتخاب کنی. که خب من تا این حد احتیاج نداشتم حرفه ای کار کنم:))

 

+روزها واسه شما هم تند میگذره؟ یا فقط واسه من اینطوره!

 

۹۸/۰۶/۱۲
آی دا

مسیر سبز

نظرات  (۶)

خیلی تند میگذره...

پاسخ:
از کلاس زبانت تعریف کن 🤪😁
۱۲ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۰۸ لیانا وزیری

واسه من هم رو دور تنده.

گردنت چطوره؟

پاسخ:
ایشالا بهت خوش بگذره :)
گردنم...این بار دردش ادامه دار نبود و فقط تا دو روز اذیت کرد. گردنبند سعی میکنم ببندم که کمتر اذیت کنه..خوب بشو که نیست کلا

خوبه خدا رو شکر. ترم آخرم. میام میگم حالا کاملتر

پاسخ:
ستاد مجبور سازی بلاگرها برای نوشتن :دی

دقیقا :))))))))

پاسخ:
:))
۱۲ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۱۲ مسعود حقدادی

چه چالش جدید و جذابی

اره والا برای من که خیلی زود میگذره 

کلا یک اصل در خصوص گذر زمان هست اونهم اینکه بطور مثال طی شدن یک روز کامل در چشم یک کودک بسیار بسیار طولانی و به همون نسبت در چشم یک فرد کهنسال بسیار بسیا کوتاه دیده میشه 

 

و این طولانی و یا کوتاه بودن با عمر و روزهای گذشته از زندگی شخص نسبت معکوس داره 

پاسخ:
والا چالش که نبود؛ کاری که باید انجام میشد
ایشالا روزای خوبی براتون باشه

نصف روز؟؟؟!! خوبه که.من باشم باید یکی دو ماه با قالب ور برم تا به شکل دلخواهم در بیاد. :))

 

+تند که نمیگذره،فقط زمان بیشتری بود بهتر بود.

پاسخ:
من راضی ام تند بگذره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">