مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

چون این حقم نیست

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵ ق.ظ

بهرحال دیشب قول دادم این زندگی "مسخره ای" را که برایم خودم ساخته ام عوض کنم.

روزهایم پر شده بود از تنبلی، خواب، استرس، موهای ژولیده، غذا خوردن بدون اینکه گرسنه ام باشد، بیگانه شدن رژ لب و کرم پودر با صورتم، بی تحرکی، تنبلی برای حتی یک نیمرو، تو نیم بات افیو.

نداشتن روحیه این روزها شده خورنده ی جانم.

اما فکر میکنم این بازی مسخره ای که پیش گرفته ام کافی باشد.

باید تلاش کنم مثل پارسال این موقع بشوم.

همین روزها می روم آرایشگاه. دوباره میخواهم توی خانه بدوم. می خواهم فیلم بینم، کتاب بخوانم و باز هم آشپزی کنم، می خواهم کمتر به اتفاق هایی که قرار است بیفتند(یا قرار نیست بیفتند) فکر کنم.

من نمی خواهم توی 28 سالگی پیر بشوم.

هفته ی آینده این موقع آزمون آزمایشی دارم، و خب بالاتر از سیاهی که رنگی نیست. هست؟

 

 

+ امروز 8 بیدار شدم که شروع خوبی بود. نان صبحانه ام را وزن کردم و از منوی یخچال کره ی بادام زمینی انتخاب کردم که تا ظهر کمتر احساس ضعف کنم. بعد هم سعی کردم کمتر اینباکس جی میلم را چک کنم چون بهرحال اگرچه اینجا صبح یا لنگ ظهر است، در اقصی نقاط دنیا مردم خوابیده اند و هیچکس عاشق چشم و ابروی من نیست که نصفه شبی ایمیل جواب بدهد. و خب؛ این ها نشانه های خوبی هستند.

 

نظرات  (۷)

من به این نتیجه رسیدم که خوب شدن حالم  دو تا نشونه داره، اول چک نکردن گوشی و دوم صبح زود بیدار شدن؛ امیدوارم حال خوبت مستدام باشه.

منتظر پاسخ درخواست پذیرشی یا ایمیل استادهای اون ور آب؟

پاسخ:
حال من دیگه از خوب شدن گذشته :))
در حال مکاتبه با اساتیدم روم سیاه :))
۱۴ مهر ۹۸ ، ۲۱:۴۵ مصطفا موسوی

چرا جیمیل رو توی گوشیت لاگین نمیشی که نوتیف بیاد؟ :|

پاسخ:
رو گوشیم دارم اتفاقا رو صدر هم نشوندمش به یاهو شلاق بزنه!
نوتش هم فعاله. اما من مریضی ناعلاج چک کردن دارم :|

ای بابا،اینقد این سنو نگو سن خودم یادم میاد :))،من هنوز فکر میکنم نوجوونم ناموسا :))

پاسخ:
عه خیلی میگم؟ :))
چطوری پیرمرد :|

نه بابا،پست خودته راحت باش،به حرف من توجه نکن. :دی

همون نوجوون بگی راضی‌ترم. :D

پاسخ:
خا :))
۱۵ مهر ۹۸ ، ۰۰:۰۶ مصطفا موسوی

ناعلاج چک کردن فقط خودم که حتی اون تایمی که چند ماه وبلاگ ننوشتم هم ساعتی یه بار صفحه مدیریتو باز میکردم! 

پاسخ:
آره منم همینطورم. حتی وقتی ننویسم هم چک می کنم

ایدا جون منم این روزهام دقیقا مثل توهه 

امیدوارم یه شروع و تغییر عالی داشته باشی 

پاسخ:
مرسی عزیزم
۱۶ مهر ۹۸ ، ۱۰:۴۶ مسعود حقدادی

اینقدرها نیاز به سخت گیری اون هم نسبت به زندگی نیست 

ما هر چه هم قوی

باشیم زندگی و اتفاقاتش روی سخت ترشو نشون میده اما این نباید باعث کرختی  و تنبلی ما بشه 

بزرگترین نقطه ضعف شما همین پریشون احوالی نبست به اتفاقات هست 

سعی کن کمتر فکر کنی، خوشبختانه شما جزو اون دست آدمهای با برنامه هستی حتی برای مثال پیش پا افتاده پس همین رویه رو پیش بگیر 

صبحها زودتر بیدار شو و سعی کن از مجازی فاصله بگیری 

جواب ایمیل هم میاد ، فارغ از نتیجه به این فکر کن ک تو تلاش تو کردی 

موفق میشی 

پاسخ:
خیلی ممنون از نصایحتون
درسته من خیلی زود خودمو پریشون و آشفته می کنم حتی برای مسائل کم ارزش و بی اهمیت
ممنونم، انشاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">