مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

آزمون آزمایشی

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۴ ب.ظ

خب اول از نتیجه ش بگم (به هر حال حقتونه بعد از اینکه حدود یک ساله هی زبان زبان ازم میشنوین نتیجه رو بدونین :)) )، بعد برم سر قضیه ی اتوبوس و اینکه چطور رفتم خلاصه تا تهران.

 

امشب نتیجه رو زدن، هر چند نتیجه ی دلخواهم نبود، اما با توجه به چند تا فاکتور میشه گفت بد هم نبود.

من شب قبلش تو اتوبوس بودم و تقریبا میشه گفت خواب خوبی نداشتم. قبل از آزمون کاملا چرت میزدم و کلافه بودم.

بعد سر آزمون، حالا به علت استرس بود یا چی، کل بدنم می لرزید :|

تا حدی که موس رو نمیتونستم نگه دارم :))

توی سه بخش ریدینگ و رایتینگ و لیسنینگ به ترتیب، نسبتا از خودم راضی ام.

اما توی بخش گفتاری، یعنی اسپیکینگ، توی سوال اول و دوم تقریبا به افق خیره شده بودم :))) (کلا این بخش 4 سواله)

خیلی تلاش کردم چند کلمه بگم اما نهایت نفهمیدم چیزایی که میگم معنی دارن یا نه :| (قبلا همین حالتو توی تجربه های بچه ها خونده بودم، اما هیچ وقت باور نمیکردم تا این حد باشه، تا اینکه سر خودم اومد :)) ). در واقع همهمه ی 20 نفری که تو اتاق بودن و تلاش مذبوحانه ای میکردن تا صحبت کنن، باعث شده بود کاملا هول کنم. مخصوصا آقایون که فریاد میکشیدن :)) صداها کاملا برام قاطی شده بود و میشنیدیم اونا دارن چی جواب میدن.

سر سوال سوم و چهارم کمی آرامش خودمو بدست آوردم و سعی کردم تمرکز کنم. و خب تقریبا صحبت کردم و سر تایم تموم کردم.

فکر میکنم اگه از سوال یک و دو هیچ نمره ای بهم نداده باشن، مجموعا نمره ی بخش اسپیکینگم منصفانه باشه :))

 

حدود 24-25 روز وقت دارم که رو ضعف هام کار کنم و ایشالا نتیجه بهتر بشه(البته این وسط واسه امتحان بعدیمم باید بخونم :|)

می دونم که با دعاها یا انرژی های مثبتتون بهم قدرت میدین تا عملکردم بهتر باشه :)

 

+اتوبوس خلاصه پیدا شد. به سختی، اما پیدا شد. هم برای رفت هم برگشت. 

+باید برای آزمون اصلی حتما شب قبلش جایی ساکن بشم. وگرنه خیلی بهم فشار میاد که یه آزمون 3 ساعت و خورده ای رو بدون خواب خوب شب بدم. البته آزمون اصلی دیگه تهران نیست. 

+نمی دونین به دختر مجرد هتل ها اتاق میدن یا نه؟

 

 

۹۸/۰۷/۲۴
آی دا

زبانخوان

نظرات  (۱۰)

خوشحالم که راضی بودی 

هیچ مشکلی نداره راحت می تونی هتل بگیری 

من شب های قبل ازمون میرفتم خوابگاه و خیلی خوب بود ...اگه دوستی داری خوابگاهی برو  خوابگاه :)

موفق باشی عزیزم

پاسخ:
مرسی ابان جانم :*
راستش دوست و رفیق خوابگاهی که اصلا ندارم.
شهر ازمون اصلیمم زنجان ه
احتمالا هتل بگیرم یه شب
فقط نگران بودم چون مجردم بهانه بیارن
۲۵ مهر ۹۸ ، ۰۱:۴۷ مصطفا موسوی

احتمال داره بگن یه نامه از اماکن بیار که اونم راحته

پاسخ:
اوووووه آخه کی با بدن خسته و فکر پر استرس میتونه بره دنبال همچین چیزی 
چه ناعادلانه :( مگه ما دخترا چی از پسرا کمتر داریم 
۲۵ مهر ۹۸ ، ۰۹:۰۸ مسعود حقدادی

سلام 

خوشحالم ‌ از آزمونت راضی هستی 

ایشالله بعدی رو هم بهتر از این آزمون میدی 

در خصوص هتل هم من پرسیدم کارت شناسایی همراه تون باشه هیچ مشکلی پیشنمیاد

پاسخ:
سلام
مرسی، انشاالله
ممنون که برام پرسیدین و پیگیری کردین
۲۵ مهر ۹۸ ، ۱۱:۲۶ مصطفا موسوی

تا جایی که من شنیدم، کار راحتیه. فکرشو نکن :)

پاسخ:
خا :|

قبلا یه قانون بود که به دختر تنها اتاق نمیدادن ولی الان چند سالیه برداشتنش و دیگه این محدودیت نیست پس خیالت راحت

راجع به ازمون هم زیاد ناراحت نباش اسمش روشه ازمایشی یعنی تو قراره بفهمی کجا ها مشکل داشتی نقاط ضعف و قدرتو بفهمی و اینکه شرایط ازمون رو تجربه کنی

امیدوارم واسه ازمون بعدی کارنامه ات بهتر باشه :)

پاسخ:
آره آزمایشی خیلی خوبه آدم میفهمه کجاها باید بیشتر تمرکز کنه..
ایشالا...
خیلی ممنونم..

به به، به سلامتی انشالله که آزمون دوم رو بسیار عااااااالی بدی. برای هتل هم نگران نباش. قبلش رزرو کن و ازشون بپرس معمولا مشکلی نیست. اگر به صورت اینترنتی رزرو کنی اونهایی که شرایط خاص دارن تو توضیحاتشون معمولن ذکر میکنن.

پاسخ:
مرسی فرانچسکای عزیزم
درسته ظاهرا مشکلی نیست
ممنون ازت

نه عزیزم راحت هتل می‌دن نگران نباش

 

پاسخ:
خیالم راحت شد ^_^
۲۷ مهر ۹۸ ، ۱۱:۴۳ صحــ ـــرا

مثلا اریش شنیدم خوبه

تو نت هم سرچ کنی میاره. اگر تصمیم بر این گرفتی بگو ممکن من رفته باشم و بدونم خوب نیست. حداقل این را کمک بکنم.

پاسخ:
ممنون از لطفت
چشم :)*

سلام آیدااا خوبی. من قبلنا وبلاگتو دنبال میکردم بعد اومدی اینستا منم دیگه مدتها بود وبلاگ گردی نمیکردم اما الان دوباره اتفاقی پیدات کردم اینجا. یادمه که اشپزی میکردی و زبانم دوست داشتی...واسه ازمون تافل یا ایلتس میخوندی؟ خودخوان؟

پاسخ:
سلام خوش اومدی :)
بله و بله

اگر میدونستم کی آزمون داری میگفتم تشریف بیاری خونه ما

آزمون اصلیت رو نوشتی تهران نیست وگرنه خوشحال میشدیم یه شب کنار ما باشی

 

پاسخ:
دوست جان نظر لطفتونه:*
این مهربونیتون همیشه یادم میمونه^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">