مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

گل بابونه؟

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳ ق.ظ

کلا آدم آرومی هستین یا همیشه تو تب و تابین؟

برای اینکه به اضطراب خودتون غلبه کنین چکارا میکنین؟

 

من تصمیم گرفتم برم یه دکتر عمومی که قرصی چیزی اگه هست تجویز کنه که روز امتحان اذیت نشم.

از طرفی می دونم که خیلی از گیاهان دارویی هم موثرن اما چون استعدادی تو حفظ اسامی دارویی ندارم یادم میره کدوما بودن.

یه قرصی هم بود. زاناکس؟

فکر کنم اینم میگفتن خوبه.

 

به هر حال اگه این بار هم به خاطر استرس اگه بخوام پایین تر از سطح خودم ظاهر بشم بخشودنی نیست!

 

+هفته ی دیگه کاملا خونه مون شلوغه...خدا رحم کنه بهم...

۹۸/۰۷/۲۹

نظرات  (۹)

۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۱:۴۸ نیمه سیب سقراطی

ذاتا حرص جوشی و مسترسم ولی با تمرین کردن کمی بهتر شدم، سعی میکنم بیشتر خودمو کنترل کنم. کار خاصی ک نه، بیشتر با خودم حرف میزنم تا خودم خودمو آروم کنم، معتقدم ذهن خیلی قویه. 

یه قرصی بود واسه دفاع بچه ها میخوردن،راستش منم رفتم خریدم ولی ترسیدم بخورم. ب نظرم اگه تا حالا از اون قرص مصرف نکردی یه دور قبل آزمون امتحانش کن ک برات عوارض نداشته باشه.

تو ک تلاشتو کردی، بقیه ش توکل به خدا، امیدوارم بهترین نتیجه رو بگیری و خودتو راضی کنی. 

پاسخ:
دقیقا در مورد تو میتونستم حدس بزنم که مثل منی :))

من خیلی با خودم حرف میزنم.
اوایل صبح تا ظهر خوبه، بعد تا شب کم کم اون اژدهای درون میاد بیرون هر چی بافته بودم رو خراب می کنه :)))
۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۲:۰۲ لیانا وزیری

به نظرم حتما برو پیش یه دکتر عمومی و بگو برات قرص تجویز کنه واسه روز امتحانت.یه بار بیشتر که نمیخوای بخوری،اونم فقط واسه امتحان...

من تو چند سال پیش به این باور رسیدم که استرس بخشی از زندگیه و نباید سعی کنم کنترلش کنم یا از بین ببرمش چون این کار خودش استرس بیشتری ایجاد میکنه،بلکه باید سعی کنم به عنوان یه دوست بپذیرمش و باهاش دوست باشم و من کار خودمو بکنم و بذارم اونم کار خودشو بکنه.و نمیدونی چقدر راحت شدم از وقتی که به این باور رسیدم.استرسم در حدی بود که میخواستم کارشناسی رو نصفه ول کنم.داشت منو از پا درمی آورد.

پاسخ:
استرس دوبار بهم ضربه زد. کنکور لیسانس و کنکور ارشد.
و دقیقا دو بار هم تصمیم گرفتم از تحصیل انصراف بدم. اواسط لیسانس و اواخر ارشد.

راست میگی باید پذیرفتش...
۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۲:۱۴ مصطفا موسوی

من زیاد استرسی نیستم. فقط نمیدونم چرا توی هر آزمونی شرکت میکنم حتی اگه تست هوش مهد کودک باشه، وقت کم میارم:|

پاسخ:
من جفت خوبی ها رو با هم دارم :|

اشکال نداره 

خیلی ها موقع استرس قرص میخورنند 

فلوکستین هم از دکتر بپرس ..من خودم یه روزهایی واسه ارامش خوردم ..

پاسخ:
چشم می پرسم :)*

من آدم آرومیم.اما وقتی استرسی میشم بسته به نوع استرسش یا شاهین و حصین گوش میدم یا سندی اما سندی بیشتر.شاید این سندی باورت نشه ولی حقیقته. :/

پاسخ:
شاهین دوست ندارم و حصین هم نمی شناسم :))
سندی اما بچه بودم گوش میدادم فان بود :)))

راستش من هیچوقت قرص نخوردم، برای کنکورهام هم استرس داشتم ولی بهش محل نمیدادم. میتونی گل گاو زبون و سنبل طیب بخوری، آرامش بخشه و یه چیز دیگه که خیلی به من کمک میکنه مدیتیشن کردنه. قبل از خواب یه ربع مدیتیشن کن. اگر به صورت منظم انجامش بدی واقعا موثره و همینطور گوش کردن به کتاب صوتی برای من مثل لالایی میمونه وسطاش خوابم میبره.

پاسخ:
چند شبه قبل خواب تو اتاق می دوام!
خیلی حس خوبی بهم میده!
راه من دراوردی :))

من خیلی استرسوام و ضربه هم زیاد خوردم :)

گل ساعتی شنیدم خوبه

خودم واسه کنترل تپش قلب، قبل امتحان یا دفاع پروپرانولول میخورم که دکتر داده بود. جدیدا هم که یه جراحی داشتم، قبل جراحی برای کنترل اضطراب، بهمون کلرودیاسپوکساید دادند. شنیدم میگن این عوارض نداره

ایشالا که بتونی از حداکثر توانت استفاده کنی دوست جان :)

 

پاسخ:
نمی دونستم جراحی داشتین:(
خدا بد نده
انشاالله همیشه سلامت باشین دوست جان :*

 من اصولا بیشتر چنان جوشی ام که هیچ جوره آروم نمیشم. ولی سعی میکنم خودم خودمو آروم کنم

پروپرانول اگر اشتباه تلفظ نکتم برای دفاع اکثرا میخورن. منم اشتباه کردم. باید میخوردم تا اولشو اونجور ترررر نزنم😁

پاسخ:
اما من کلا حس میکنم خیلی بهتر از منی توی اعتماد بنفس و اینا :)

منم همین حسو نسبت به تو دارم :))

پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">