مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

روزنوشت

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷ ب.ظ

+آقای محترم شنبه اولین امتحان زبانشو داره؛ برای این بچه مون دعا کنین :| استرس داره :))

من این امتحانو ندارم الحمدالله. 

جفتمون روزی بیست سی بار خدا رو شکر میکنیم که من اینو ندارم وگرنه به احتمال 99 درصد دیگه دیوونه شده بودم؛ از نوع زنجیری :))

واقعا در توانم نبود یه امتحان دیگه به برنامه م اضافه شه و سه تا امتحان زبان داشته باشم.

همینطوریشم حس مفلوک بودن و طفلکی بودن دارم و حس میکنم اینقدر کتک خوردم که بدنم درد میکنه :| :/

 

+به عکسای پارسال پاییز نگاه می کنم که چقدر شاداب تر بودم. یعنی تو عکسا اینقدر خوشحالم که کم مونده از قاب عکس بزنم بیرون خودمو بغل کنم :))

این پاییز که سوخت، امیدوارم پاییز بعدی همونجوری مثل دیوونه ها خوشحال و شاداب باشم :))

 

+همونقدر که توی فارسی توی حرف زدن ضعیفم و جونم درمیاد تا با ناز و ادا! یک جمله بگم و کلا اسلوموشن حرف میزنم، تو انگلیسی هم همینطوره! خدایا!

بیشتر مشکلم سرعت حرف زدنه. یعنی من توی خونه هم میخوام چیزی رو برای کسی توضیح بدم اینقدرررر آروووووم اینقدر یواااااااش اینقدررررر مکث میکنم، که اعصاب خودمم خورد میشه :/

خیلی تلاش میکنم سزعتمو زیاد کنم تو حرف زدن اما زهی خیال باطل که بازم هیچ تغییری نمیکنه. ذاتیه.

از صبح اینقدری تلاش کردم تندتر حرف بزنم فک و دهنم درد گرفته.

 

+دیروز غروب گفتم برم بیرون حال و هوام عوض شه. هم رفت هم برگشت راننده های تاکسی عین دیوونه ها فریاد میزدن و عصبی بودن :| یکیشون حتی به یه پیرزن بیچاره بی احترامی کرد. خیلی دلم سوخت.

فکر کنم مشکلات اقتصادی و اجتماعی به همه فشار آورده و عنان از دست دادن!

 

۹۸/۰۷/۳۰

نظرات  (۳)

 کلاس های آموزشی من رو ثبت نام کنید.چگونه با سرعت جت حرف بزنیم؟! من انقدر تند تند میخوام حرف بزنم که گاهی نهاد و فعل جمله رو در هم ادغام می کنم ://.فک کنم  رو حرف زدن همدیگه کار کنیم یه چیز خوبی ازش درآد :))

ایشالا با گرفتن نتیجه تلاش ها و زحماتتون پاییز امسال هم می چسبه به خاطره های خوبتون :)

پاسخ:
خوشبحالت!
من خیلی اسلوموشنم تو حرف زدن
لح خودمم در میاد:/

مرسی عزیزم انشاالله :*
۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۴:۵۶ مصطفا موسوی

اتفاقا آروم حرف زدن بهتره که. حالا آزمونو ندیده بگیریم:))

پاسخ:
کل زندگیمو حاضرم ندید بگیرم اما این ازمونا رو نه
۰۲ آبان ۹۸ ، ۱۰:۵۵ آقای سر به هوا ...

سلام دختری که تو ماه زندگی میکنی :دی
دعوتت میکنم به چالش داستان من و وبلاگ نویسی !
پست آخرم رو بخون ..

پاسخ:
سلام :)
خیلی ممنون از دعوتتون
چشم در اسرع وقت مینویسم حتما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">