مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

در باب دختر آفریقایی و طوفان نوح

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱ ق.ظ

دارم فکر میکنم که اگه تصمیم بگیرن این قطعی ها ادامه داشته باشه چی.

که مثلا از فرصت ددلاین ها بگذره و من هر روز فقط به بلاگ و بازار و ایتا دسترسی داشته باشم چی.

همه ی کارام مونده. کلی کار دارم که همه شون به سرچ وابسته ان. درس خوندنم هم.

می دونم فقط من نیستم؛ اما غصه ش یه جوری رو دلم سنگینه که واقعا از خودم متنفرم چرا باید توی این نقطه از دنیا بدنیا میومدم؛ هر چند که خودم بی خبر بوده باشم.

جودی ابوت توی یکی از نامه هاش میگه ادم تا وقتی لذت و طعم چیزی رو نچشیده، فقدان رو متوجه نمیشه. اما امان از روزی که بدونی میتونی چیزی رو داشته باشی....

کاش اون دختر سیاهپوست توی جنگل های افریقا بودم که با حلقه گردنشو میبنده تا گردنش دراز بشه و توی گوش و بینی و لبش حلقه های تزیینیه، خبری از هیچ جای دنیا نداره و راحت زندگی میکنه.

کاش همون دختر آفریقایی بودم اما این روزای پر فشار رو تحمل نمیکردم.

 

+خدایا واقعا هیچ نظری نداری اینقدر بدبختی میکشیم؟ عجیبه اینقدر سکوتت و اروم نشستنت. یه طوفان نوح لازم داریم.

 

۹۸/۰۸/۲۷
آی دا

غم

نظرات  (۱۲)

۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۱:۴۲ پوریا قلعه

:)

۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۱:۵۳ مصطفا موسوی

باز خوش به حالت که داری میری تو. راستی یکی دو تا جست و جو گر فارسی هست. خب البته که کنده و بعد از این که جستجو کردی هم فقط در صورتی میاد بالا که اون سایت هم داخلی باشه. اما به از هیچیه

Parsijoo.ir

Yooz.ir

پاسخ:
اگه بذارن که برم :((((
مرسی

سلام آیدا جان، من ایران نیستم، اگه ددلاین ها نزدیک شد و هنوز وصل نشده بود من میتونم برات سابمیت کنم یا کار دیگه ای اگر ازم برمیاد... 

پاسخ:
داشتن دوستی مثل شما از خوشبختی هاست.
مرسی از پیشنهاد مهربانانه ت
مرسی عزیزم....❤❤❤

خسته شدم ...

یکی یکی سایت های ایرانی پیام میدهن ما فعالیم 

ساده ترین امکان گوگل بود که فطع است ...

 

پاسخ:
آبان چه روزهای بدی :(((
۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۲:۱۵ نیمه سیب سقراطی

فرصت اصلاح مقاله ام تا دیروز بود، استادمم گذاشت دقیقه نود و دگ نت نبود ک بشه فرستادش... همه تلاشها و بدو بدو هام ریجکت شد.... عصبانی ترینم... 6 ماه طول کشید تا نتیجه ش بیاد آخه خدااااااا.... 

پاسخ:
واااااای چقدر وحشتناک :((((
اصلا توضیح دادنی هم نیست براشون که کشورمون تو چه وضعیت مسخره ای هست.......به ریشمون میخندن.....

جودی ابوت راست گفته. توفان نوح هم هستم ولی خدا کنه جزو اصحاب پسر نوح نباشیم. و اما... کلا که همه چی گرفتاری شده و فقط میتونم بیام اینجا و نظر بزارم و نت تعطیله. اما نیمه پر لیوان میگه اینهم برای خودش تنوعیه که یه خورده ما را از روزمرگی هایی که بهش عادت کردیم در بیاره و گاهی با بعضی از اتفاقات از قبل تعیین نشده هم دست و پنجه نرم کنیم. این نشد یه چیز دیگه یا یک کار دیگه. دنیا به آخر که نرسیده. سخت میگذره ولی میگذره. انشاالله که خیر باشه و به خیر بگذره.

پاسخ:
اینقدر پسر نوح زیاده که دیگه به ما چیزی نمیرسه. ما را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.
والا من بخاطر تنوع و تفریح به نت احتیاج ندارم؛ مسائل درسی و کاریم مونده رو هوا

دقیقا من هم مشکلم همین مقاله است. هی نشسستم مقاله قدیمی ها را شخم می زنم تا اینترنت بیاد. منم عصبانیم سر همین.

پاسخ:
اوهوم :(

تازه داشتم استاد پیدا میکردم. تازه داشتم ایمیل میزدم😥 دیگه چجوری استاد پیدا کنم....

پاسخ:
من دارم از نگرانی پرپر میشم
۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۴:۲۴ لیانا وزیری

مدتهاست که حس اسارت دارم.احساس میکنم تو یه قفس بزرگ گیر افتادیم...

و غم انگیز تر اینه که میدونم تا آخر عمر تو همین قفس خواهم بود.قفسی که اوضاعش روز به روز پیچیده تر و سخت تر میشه.

پاسخ:
لعنت به زندگی ای که برامون رقم زدن

باید به فال نیک گرفت.توضیحات اضافه هم نمیشه داد.

پاسخ:
ای آقا......‌
۲۸ آبان ۹۸ ، ۰۷:۰۸ مسعود حقدادی

باز خوب شد  ک کامنت ها رو خوندم اون کامنت اقای موسوی به کار من اومد 

ما هم عملا چون نمی تونم سرچ کنیم بیکار بیکار شدیم 

جالبه که هیچ توضیحی داده نمیشه که نمیشه 

مملکت گل و بلبل 

پاسخ:
اوهوم :(
۲۹ آبان ۹۸ ، ۱۲:۰۷ شاهزاده شب

منم داشتم پوزیشن سرچ میکردم و استاد پیدا میکردم ... :(

پاسخ:
تو این مملکت همه ی خوشبختی ها رو با هم داریم ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">