مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

درود بر آخرین خسته شونده

جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۳ ق.ظ

اصل قضیه اینه که اگه نتونم برای امتحان ماه اینده م حداقل نمره رو بگیرم، تمام تلاش های این مدتم پوچ میشه.

خستگی چند ماه گذشته + نگرفتن اون نمره ی رویایی توی تافل که براش زحمت کشیده بودم + اعصاب خوردی های این چند روز گذشته؛ باعث شده بیش از پیش سست و کرخت بشم.

در نتیجه اینکه تا لنگ ظهر میخوابم و موقع درس خوندن هم حواسم پرته.

خواهرم امشب بهم گفت همیشه فرق و تو و بقیه آدما در این بوده که دیرتر خسته میشی؛ اینو یادت نره.

فکر کردن به این جمله شاید باعث بشه کمی خودمو جمع و جور کنم.

 

+ حس می کنم وبلاگ دیگه مکان امنی برام نیست برای همه ی حرفام. چون به احتمال ۹۰ درصد دست فامیل و اشنا هم هست؛ هر چند که توی سکوت باشن. بهرحال فک کنم همه بدونن aidainmoon من هستم و با یه سرچ کوچیک هم راحت میشه به اینجا رسید. منم که نمیتونم از وبلاگ چندین ساله م دست بکشم؛ در نتیجه مطالب خیلی خصوصی تر میرن تو پست های رمز دار و عمومی تر ها ازاد میمونن.

 

۹۸/۰۹/۰۱

نظرات  (۹)

۰۱ آذر ۹۸ ، ۰۳:۲۵ مصطفا موسوی

اگه خودتو جمع و جوررنکنف یه + به +های بالا اضافه میشه. که البته ایشالا نمیشه:)

پاسخ:
فک کنم وقتی خواب بودی جمله تو نوشتی:))

امیدوارم که بتونید نتیجه ی دلخواهتون رو بگیرید. میدونم چقدر این امتحان میتونه استرس زا باشه بخصوص وقتی ددلاینی واسه گرفتنش مشخص شده.

در صورتی که از سطح خوبی برخوردار باشید یک ماه واسه آماده شدن واسه امتحان آیلتس, تافل, PTE یا GRE زمان کافی ایه

چیزی که به من توی یک ماه آخر کمک کرد کار کردن نمونه سوال های آزمون های گذشته بود

پاسخ:
خیلی ممنونم
انشاالله ختم بخیر بشه

تجویز می کنم روزی یه وعده متن کنار وبلاگ ات را بخونی :)محمد علی کلی 

پاسخ:
همین کارو میکنم همش..
۰۱ آذر ۹۸ ، ۰۹:۱۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

من نمی‌تونم از حالت سستی و کرختی یهو تغییر فاز بدم! دارم کم کم خودم رو بلند می‌کنم! که چاره‌ای جز این ندارم!

پاسخ:
واقعا دیگه چاره ای نداریم..

فقط می‌تونم بگم که ما حق نداریم خسته بشیم، تا وقتی که به هدف نرسیدیم.

منتظر خبرای خوبیم 

پاسخ:
مرسی عزیزم
ایشالا خبرای خوب از سمت تو

نمیدونم چرا این چند روز همش خوابیدم و باز هم خستم و خوابم میاد

پاسخ:
بخاطر نداشتن روحیه ست..

آیدا اینترنت بالاخره وصل شد اولین نفر تو به ذهنم اومدی با وصل شدن اینترنت😍😍

پاسخ:
عه جدی؟
خوش خبر باشی^-^

من که یه حس گنگی دارم. انگار بعد قطعی نت و مریضیم و اینا همه چیز عوض شده. دلم روتین سابق خودم میخواد.رمزی هم ننویس خو من چه کنم؟!

پاسخ:
روزای سختیه!
چشم سعی خودمو میکنم

نمی تونید آدرس وبلاگتونو عوض کنید؟!

البته اگه آدرستونو خیلی دوست دارید و دلبسته اشید که خب همون پست های رمزدار بهتره :)

پاسخ:
به اینجا دلبسته ام رمز نویسی رو هم دوست ندارم ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">