مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

.

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۲۰ ب.ظ

.

۹۸/۰۹/۱۸

نظرات  (۹)

آخی آره خیلی بهتر شد!

ای وای اوی وای. ایشالا سریع خوب شی. نهایت تا امشب. امتحانتو هم خوب بدی‌ 

الان چه وقتش بود لعنتی

پاسخ:
واقعا رو به موتم :)) کل امروزم خواب بودم!
مرسی عزیزم

دقیقا علائم آنفولانزای لعنتیه:(

امیدوارم زودتر خوب بشی عزیزم:)

پاسخ:
اخه من اصن بیرون نرفتم تا از کسی بگیرم. :(
مرسی عزیزم برام دعا کن
۱۸ آذر ۹۸ ، ۲۰:۰۸ لیانا وزیری

وای عزیزم انشاالله زودتر حالت خوب بشه.الهی امتحانت رو با موفقیت پشت سر بذاری.

یه لحظه عنوان پستت رو که دیدم جا خوردم فکر کردم میخوای بگی دیگه وبلاگ نویسی نمیکنم.خواستم بیام دعوات کنم😁

پاسخ:
مرسی عزیزم
نه بابا اینجا رو ول نمی کنم :))

ده کیلو ویتامین c بخور.قرصشو بخور رو ثانیه اب پرتقالو لیمو شیرین بخور.

البته شایدم سرما نخورده باشی اصن.

پاسخ:
چشم نیلوفر جان
۱۸ آذر ۹۸ ، ۲۲:۱۲ زهرا مردانی

برای سردرد سنجد بخورید! 

پاسخ:
جدی؟ چه جالب. مرسی نمی دونستم

فونتشم عوض کنی عالی میشه :دی

پاسخ:
من دوسش دارم ^_^
۲۰ آذر ۹۸ ، ۱۵:۰۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

حالا کنار تمام این توصیه‌ها یه دکترِ خوب هم برو:-)

ان‌شاالله که زود خوب شی

پاسخ:
رفتم دکتر....
مرسی عزیزم..
۰۳ دی ۹۸ ، ۱۹:۵۴ صحــ ـــرا

سلام آیدا جان

خوبی؟

من که خیلی نمی شناسمت،

اما در این حد که می خوندمت برای منبع انرژی و امید بودی.

برای همین از صمیم قلبم ارزو می کنم خوب باشی و شاد. هرچند اینجا ننویسی به هر دلیلی.

پاسخ:
صحرا جان ممنونم از لطفت.
حالم خوبه.
انشاالله دوباره حال و حوصله ی نوشتن پیدا کنم..

سلاااااااااااااااااااام ایدا جونم.

چه طوری؟ رو هم رفته خوبی؟

پاسخ:
خوبم نیلوفر جان مرسی💕😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">