مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

در باب یک عاشقانه ی خوشمزه

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۱۱ ق.ظ

روزایی که با تو هستم؛ چند جوون به جوونام اضافه میشه.

تو که بلدی منو به بهترین حالت خوشحال کنی؛ من با تو خوشحال ترینم و به خودم افتخار میکنم که معیارم برای انتخاب تو مادی و زودگذر نبوده.

بله؛ همه ی اینا مال توعه، ای کسی که کله ی سحر با یه آش و حلیم سورپرایزم میکنی و با یه لبخند گنده منو غرق مهربونی هات می کنی.

دوستت دارم آقای محترم :)

۹۹/۰۶/۰۵

نظرات  (۴)

آرزو می‌کنم هر دوتون پر لبخند باشید و کلی اتفاق خوب رو کنار هم تجربه کنید.

پاسخ:
ممنونم زهرای عزیزم ^-^

ای جان همیشه به شادی

پاسخ:
ممنونم :)

عزیزم ^_^

همیشه همینطوری تند و تند به جون‌های هردوتون اضافه بشه آیدا جون. :) ❤

پاسخ:
ممنونم نیلوفر عزیزمممم^-^
۰۷ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۵۸ لیانا وزیری

عزززییییزمممممم(وی در حالی که اشک شوق در چشمانش حلقه زده،تایپ میکند)

حال خوبتون مستدام

پاسخ:
مرسییییییییییی^------^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">