مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

آیدا لطفا لال شو کمتر حرف بزن :| :/

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۲۶ ب.ظ

هیچ نمیفهمم خودم رو چرا باید در موقعیتی قرار بدم که بقیه قضاوتم کنن.

اگه من دهن وا نکنم که مصرف اینترنتم چقدره، بقیه از کجا میخوان بفهمن تا بگن ما صرفه جوییم :|

بهرحال مصرف اینترنت من با توجه به اینکه ویدئوهای اموزشی میبینم و فایل های صوتی و پادکست و اینکه به مامانم هم اینترنت میدم و خواهرزاده برادرزاده هم ازم اینترنت میخوان همینقدره و it is my business. 

 بقیه گناهی ندارن. من نباید خودم رو در معرض قضاوت قرار بدم.

 

+من سال ها اینترنت وای فای داشتم و ۸۰ گیگ در ماه شارژ میکردم و هزینه ش بین ۶۰ تا ۸۰ تا ۱۰۰ تومن متغیر بود. خیلی راضی هم بودم. بعد که سرعتم کم شد: گفتم با بسته کار کنم و منبعد دچار گرفتاری شدم. چون دارم هفتگی ۱۰ گیگ میزنم که تقریبا هزینه ش همونقدر مثل قبلیه اما کلافگی داره و مدام اس ام اس بسته ی شما در حال اتمام است میاد و وقتی من از کلافگی قضیه رو مطرح می کنم بهرحال ممکنه بقیه فکر کنن که چه خبره و فلان؛ هر چند اگه فقط موضوعی باشه که فقط و فقط به خودم مرتبطه. 

بارها با خودم تمرین می کنم که این کارو نکنم و در مورد هر چیزی صحبت نکنم؛ باز ادم نمیشم.

 

دوباره هم به زودی وای فام رو راه میندازم تا گیر این ایرانسل و همراه اول دزد نیفتم.

 

فکر میکنم اون دوره ای که نگران هزینه ی اینترنت باشم رو تو ۲۰ سالگی طی کردم و الان در شرف ۳۰ سالگی خیلی چیپ هست که هنوز درگیرش باشم.

 

۹۹/۰۶/۰۹

نظرات  (۳)

من تا شهریور پارسال مودمم وای‌فا نبود و مجبور بودم هم نت خونه رو شارژ کنم هم نت گوشی رو، هزینه‌هام وحشتناک زیاد بود.

شهریور مودم وای‌فا گرفتم و الان ماهانه شصت گیگ نت از آسیاتک می‌گیرم ۴۵ تومن. هم سرعتم ۴ مگ هست و هم هیچ وقت حجمم تموم نمی‌شه. راضی‌ام.

نت دیتا وحشتناک گرونه و مدام در حال تموم شدنه.

پاسخ:
منم دارم فکر میکنم اگه سرعتم رو از سمت مخابرات درست کنم، نت شرکتی برام به صرفه تره تا این بسته های مزخرف

هر چه زودتر نت مخابرات رو قطع کنی بهتره، نامردا دزدن رسما‌.

من الان شیش سالی میشه از آسیاتک نت می‌گیرم خیلی راضی‌ام.

پاسخ:
نه منظورم نت مخابرات نبود
پیچیده شد کمی:))
قضیه اینه که اندیشه سبز خزر، شرکت اینترنتم، میگه چون خط تون از سمت مخابرات باگ داره؛ برای همین نت ت سرعتش پایینه
بابت همینه میگم که باید از سمت مخابرات پیگیری کنم

واقعا گاهی پیش میاد که آدم ناخواسته چیزهایی رو بروز میده که فقط برای خودش شر درست میشه

پاسخ:
اره واقعا :||||

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">