مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

آی دوز

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۱۵ ب.ظ

در راستای اینکه دلم میخواد وقتم به بطالت نگذره، رفتم دو تا قاب خریدم برای گردنبند و پیکسل و همینطور دو تا میخ گوشواره که درستشون کنم.

داخلش رو گلدوزی میکنم و تمام تلاشمو میکنم که خوشگل بشه.

اگه هم خوشتون اومد برای شما هم درستش می کنم^-^

فقط یادتون نره خیلی تشویقم کنین😌

من عاشق گلدوزی ام، یادتونه که^-^

۹۹/۰۶/۱۱
آی دا

آی دوز

نظرات  (۴)

چه کار هیجان انگیزی

مشتاق دیدن هنر دستت هستم.

پاسخ:
بزودی میذارمششش😍😍😍😍

به ه. چه آیدای هنرمند مهربونی ^_^

گلدوزی خیلی خوبه. تشویییییق

پاسخ:
مرسییی^-^
۱۱ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۳۱ لیانا وزیری

من اولین مشتریت میشممممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

پاسخ:
پس باید سعی کنم خیلی خوشگل بشه😍😍😅😅😍😍😍❤❤❤
۱۲ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۴۵ لیانا وزیری

خوشگل هم نشد،نشد.همین که کار دست آیدا عزیزم باشه و یه عمر یادگاری نگهش دارم کافیه و خیلی ارزشمنده😘

پاسخ:
مرسیییی عزیزمممم ^-----^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">