مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

darkness

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸ ب.ظ

زندگی کردن در خانه ی پدری بعد از ۲۵ سالگی یه اشتباه مهیبه.

دختر و پسرش هم فرق نمیکنه.

۹۹/۰۶/۱۶

نظرات  (۵)

آخخخخخ. دست رو دلم نذار که خونه. 120 درصد باهات موافقم

پاسخ:
حس می کنم تبدیل به جانوری شدم که مامانم حرفشو متوجه نمیشه و بالعکس :|||||

واقعا واقعا

منم ۱۰۰۰ درصد موافقم.

پاسخ:
خوشحالم که تنها نیستم :|

حرف همو نمی فهمیم ...هرچقدر هم بخوای جمع کنی و بری نمیشه ...نمیزارند ...

 

پاسخ:
بله چون متهم میشی به سنگدل بودن..

آی گفتی... انگار یه جورایی همه بریدن

پاسخ:
اره واقعا...
۱۷ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۰۳ لیانا وزیری

دو تا از دوستان صمیمی من هم که ۲۶سالشونه مدام همین رو میگن.

میگن ای کاش میتونستیم جدا و مستقل از خانواده هامون زندگی کنیم.دیگه خیلی سخته هرروز و هر لحظه دیدنشون و باهاشون زندگی کردن.فقط تحمل میکنیم.ولی متأسفانه نه پولشو داریم که مستقل زندگی کنیم،نه اجازه شو.

خلاصه که سخته واقعا...

انشاالله سفارتها هر چه زودتر باز بشن،کار شما هم راه بیافته،برید دنبال آرزوهاتون.

پاسخ:
اره واقعا سخته
به نظرم بعد ۱۸ سالگی باید یاد بگیریم مستقل شدنو....
مرسی عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">