مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

رفتن همیشه رفتن

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۱۷ ب.ظ

دوست دارم برم از یه جایی.

حالا که از کشورم نمیشه

از شهرمون نمیشه

از خونه مون نمیشه

شاید زورم به فضاهای مجازی برسه.

نظرات  (۴)

شاید رفتن از خود و بازگشتی دوباره به خود! آخه بقیه ی رفتنهام بهونه بودن .. 

پاسخ:
همه ی رفتن ها دستاویزی برای حال بهتره؛ هر چند موقتی

ای بابا اذیت نکن دیگه. دور هم هستیم حالا

پاسخ:
اینستا هی بهم یاداوری میکنه که نزدیک سی سالم داره میشه و هنوز به هدفم نرسیدم :(( عذاب اوره

آیدا جان بجای غر زدن نفس عمیق بکش خودت رو به یک شیرینی شکلاتی دعوت کن....

رفیق هرموقع خسته شدی، استراحت کن ولی جا نزن.....

#ایدا_غر_زدن_ممنوع

پاسخ:
اگه همین غرها هم نباشه دیگه ادم میترکه....
۱۷ شهریور ۹۹ ، ۲۲:۵۸ لیانا وزیری

وای فضای اینستاگرام برای منم خیلی عذاب آوره.همش حس میکنم کمم،کافی نیستم،ضعیفم،هیچ کاری نکردم،هیچ هنری ندارم.کلا هیچی ندارم و هیچی نیستم.

منم باید برم،حداقل از اینستاگرام

پاسخ:
جالب هم اینجاست که من خودم رو فقط با دو سه تا دوستم که از دید خودم خیلی موفقن مقایسه می کنم و خودمو زجر میدم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">