مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

آی توئنی

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴ ق.ظ

امروز غروب نامه ی I-20  برای ترم بهار ۲۰۲۱ اومد برام (ترمی که از ژانویه، یعنی دی ماه شروع میشه).

میخوام بعد از اوکی شدن وام، به فال نیک بگیرمش.

خدایا مرسی که هستی!

 

 

+ نامه I-20، نامه ای هست که توش قید شده من فول فاند هستم و هزینه های تحصیل و زندگیم توسط دانشگاه پرداخت میشه. این نامه به درد سفارت میخوره که بهشون اثبات کنم نیازی نیست خودم تمکن مالی داشته باشم.

نظرات  (۵)

به‌به 

تبریک دختر، چه همه چیز داره مهیای رفتن میشه امیدوارم بهترین ها برات رقم بخوره در مقصد:)

پاسخ:
مرسی نسرین جان^-^
البته هنوز منتظر باز شدن سفارتا هم هستم

چقدر عاااالی👌

پاسخ:
ممنونم ^-^
۱۸ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۲۹ فاطمه ‌‌‌‌

خدا رو شکر😍😍😍

پاسخ:
مرسی عزیزم ^-^
۲۱ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۳۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

ان‌شاالله که خیره:-) قدم به قدم 

پاسخ:
مرسی^-^

آی دا آی توئنی گرفته. به و به و به...

پاسخ:
مرسیییی^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">