مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

اگه...فقط اگه...

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۰۰ ق.ظ

این روزا با اقای محترم برنامه ریزی میکنیم و هر بار با لذت در موردش حرف میزنیم.

که اگه رفتیم؛ که اگه بتونیم بریم؛ خونه ی اصلی رو تو شهر دانشگاهی من بگیریم چون خونه ها اونجا ارزون تره. و پژمان تو شهر خودش یه اتاق بگیره که کمتر فرمت خونه داشته باشه؛ اما طوری هم باشه که من بتونم برخی اوقات برم پیشش بمونم.

با همدیگه در مورد اینکه شهر من کنار دریاچه هست حرف میزنیم و به شوخی میگیم که من میتونم اونجا کلی ماهی بخورم، یا کنار ساحل کلی دوچرخه سواری کنم.

فاصله ی دانشگاه هامون تا فرودگاه و و محله هایی که قراره خونه بگیریم رو پیدا میکنیم و توی گوگل مپ داخل خیابوناش پرسه میزنیم.

توی امازون قیمت دیگ و قابلمه و همزن درمیاریم و حساب کتاب میکنیم که چطور کم کم وسایل مورد نیازو بخریم.

قیمت پروازها بین دو شهر رو چک میکنیم و اینکه نیازه چقدر صرفه جویی کنیم تا بتونیم بیشتر پیش هم باشیم.

نزدیک ترین فست فودها و رستوران های ایرانی رو پیدا میکنیم و پیجشون تو اینستاگرام رو فالو میکنیم و نظر کاربرا رو میخونیم.

ما میخوایم روزای زیادی کنار هم درس بخونیم، کار کنیم، گردش کنیم، و پیاده مسیرهای زیادی رو گز کنیم، همونطور که این سال ها دوش به دوش هم اومدیم.

 

ما این روزا تخیل میکنیم که اگه بتونیم بریم، کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و از تصورش دلمون غنج میره.

میون فشارها و سختی های این روزا، ما دلمون به هم خوشه، و به اهداف مشترکی که داریم.

 

نظرات  (۵)

عزیزم ^_^

به سلامتی و خوشی پیش بره آیدا جون. 😊❤ دلخوشی‌هاتون مستدام!

پاسخ:
مرسی نیلوفر جون^---^
۲۴ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۰۳ فاطمه ‌‌‌‌

چه قشنگ :) ایشالا همه چی به بهترین شکلش پیش بره. بهترینا رو آرزو می‌کنم براتون. ^_^

پاسخ:
ممنونم فاطمه ی عزیزم^-----^
۲۴ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۲۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

از تصورش دل منم غنج میره حتیD:

پاسخ:
اوه غلط املایی دارم :)))

سلام ایدا جان خوبی؟

یه سوال داشتم به نظرت چه رشته هایی تو تجربی واسه مهاجرت تحصیلی بهترن؟

پاسخ:
سلام عزیزم
والا راستش من در مورد تجربی ها اطلاعی ندارم چون هم خودم هم همسرم ریاضی بودیم.
بعد فکر میکنم مفهوم بهتر بودن اینجا زیاد همخوانی نداره. چون برای هر رشته ای که علاقه داری بتونی پذیرش با فاند بگیری برد کردی و بعدش حتما فرصت شغلی هم هست اگه خوب کار کرده باشی. (چون اروپا امریکا کانادا چندان مثل ایران رو اسمِ رشته مانور نمیدن)

اهان درسته.

بعد به نظرت کسی که شیمی محض یا کاربردی دانشگاه ازاد دورافتاده باشه اصلا شانسی واسه پذیرش داره؟اخه میدونی من میترسم به امید اینکه من تحقیق و پژوهش میتونم بکنم بزنمشون بعد که رفتم ببینم اصلا ول معطلم و تو ایران فرصت پژوهشی نیس که به واسطش بتونم پذیرشیم بگیرم از خارج.

پاسخ:
معدل لیسانس مهمه‌. و اینکه مقاله ژورنالی داشته باشی. و نمره زبان متوسط.
اینکه دانشگاه کجا بودی چندان فرقی نمیکنه چون مهارت هاته که مهمه.
دقیقا متوجه نشدم منظورت از فرصت پژوهشی چیه. اما خب روال اینطوریه که تو ارشد رو یه موضوع که استاد میگه پایان نامه میدی.
بعد پایان نامه تو مقاله میکنی.
بعد میبینی به پژوهش علاقمندی، میری دنبال بورسیه تو دانشگاه های خارج میگردی و با کمک معدل و مقاله و نمره زبان اپلای میکنی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">