مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

آلبوم تحصیلی

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۴۵ ب.ظ

امروز تصمیم گرفتم برای بچه ی اینده م یه البوم درست کنم فقط مخصوص مدرسه رفتناش تا به دانشگاه برسه(البته اگه بخواد دانشگاه درس بخونه)

دقیقا از اولین روز مهدکودکش عکس بگیرم ازش اول مهرها اگه ایران بودیم و نیمه ی اگوست ها اگه اینجا نبودیم؛ تا هی بزرگ و بزرگ تر بشه.

دوست دارم اخرین روز تعطیلات تابستونی هم یه برنامه ویژه داشته باشیم تا با انرژی درس خوندنش رو شروع کنه.

بهرحال من استاد برنامه چیدن برای هر مناسبتی هستم🤦🏻‍♀️😀

 

بهتره بیاین بهم بگین خانم مامان آینده؛ بهتره اول خودت درستو تموم کنی بعد ازین خیال پردازی ها بکنی :|

 

۹۹/۰۷/۰۲

نظرات  (۱)

۰۲ مهر ۹۹ ، ۱۶:۴۹ لیانا وزیری

عزززیزم😍😍😍

چه ایده های خلاقانه و قشنگی.

انشاالله به مراد دلت برسی.

پاسخ:
ایشالللللااااا^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">