مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

حرفای تکراری دعاهای تکراری من تکراری

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵ ب.ظ

خدایا میشه یه نشونه بدی دلم گرم بشه.

وجود همسر مهربان و خانواده ی خوب و حامی خوبن. عالی ان. اینکه اینقدر دوستم دارن فوق العاده ست. اما یه نشونه بده، یه هل بده که زندگی آینده م اوکی بشه ازین هول و بلا و نگرانی در بیام.

من که اینقدر زحمت کشیدم درس خوندم. زبان خوندم. ازمون دادم. اپلای کردم. هر روزمنتظر جواب اپلای موندم. تو هول و بلای نامزدی و عقد دو بار مصاحبه با استادم و دانشجوهاش دادم. الانم که دوباره درگیر زبان خوندنم. خدایا میشه کمک کنی امسالم به هدر نره و زمستون درسم شروع بشه. توروخدا.

خدایا به من ایمان بده. بهش برای روی پا ایستادن نیاز دارم.

نظرات  (۱)

سلام آیدا جان

خوبی؟

من اسمم را ننوشتم که تعارف نکنی. من برای کارم یکسری عکس از یک ساختمان چهار الی پنج طبقه در رشت نیاز دارم که نماش تمام شیشه ای باشه.  خودم برای کرونا امکانش را ندارم برم رشت (خانواده اجازه نمیدن سوار اتوبوس بین شهری بشم و 17 ساعت راه برم). هزینه اش را هم نمی دونم بر چه اساسی و چند اما حساب می کنم. ساختمانش هم فرق نمی کند. فقط چهار پنج طبقه با نمای تمام شیشه ای باشد. از اطرافیانت آشنا کسی را داری این زحمت را قبول کند؟ یا لطف کنی یک گروه که مثلا رشتی ها هستند را بفرمایی که من عضو بشم و آنجا مطرح کنم؟

پاسخ:
سلام عزیزم
همونطور که میدونی محل زندگی من رشت نیست اما هفته ای دوبار رفت و امد دارم تا رشت
من اصلا ساختمان شیشه ای هر چی فکر کردم تو ذهنم نیومد که کجا دیدم
اگه عجله نداری ممکنه بتونم انجام بدم. چون همونطور که گفتم هفته ای یکی دوبار میرم رشت
اگه خودت ادرس خاصی داری بگو ببینم تو مسیرم هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">