مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

....

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۲ ب.ظ

اون کیه که از دیروز نشسته کاردستی درست میکنه و کمد مرتب میکنه و اصلا باکیش نیست که کلی کار مهم تر داره😑

دارم خیلی از وسیله هامو جمع میکنم بدم کسایی که شاید احتیاج داشته باشن.

برای منی که حاضر نبود از کوچیک ترین وسیله ش بگذره حرکت بزرگیه!

۹۹/۰۷/۱۵
آی دا

نظرات  (۱)

۱۶ مهر ۹۹ ، ۲۳:۴۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

من شاید یه هفته تعطیل باشم اصلا سراغی از فایل فیلم‌هام نگیرم! وای از اون وقتی که باید به یه کاری برسم! میگم یه فیلم ببینم بعدش برم سراغ کارم! بعد از این یه فیلم دو فیلم میشه یه روز و دو روز و همینجوری روزهام میره-_-

پاسخ:
منم الان منو ویر فیلم و سریال و کاردستی و اشپزی گرفته :\

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">