مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

....

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۰۳ ب.ظ

دلم میخواد یه غریبه بیاد ازم بپرسه خب چه خبر؟

منم بدون وقفه از همه چیز و همه کس بگم. بگم که چقدر ناراحتم نگرانم و دلم شکسته.

۹۹/۱۰/۳۰
آی دا

نظرات  (۴)

۳۰ دی ۹۹ ، ۲۱:۵۲ فاطمه ‌‌‌‌

چه خبر؟ اوضاع خوبه؟ چرا دل‌شکسته؟ :(

پاسخ:
منتظر ویزاییم و اوضاع بهم ریخته چون هفته ی دیگه کلاسام شروع میشه و اون قانون ۱۴ روز خارج از ایران هنوزم هست :(

می دونی من واقعا یه روزهایی این حس داشتم ..

یه روز بعد شنیدن دیدن یه چیزهایی تو خیابان گریه کردم ..یه خانم پیری صدام کرد ..نشست برام گریه کردن و گعتن ...منم گفتم یه چیزهایی بعد هردو سبک تر شدیم ...هردو رفتیم ....

پاسخ:
با اینکه ادم تو داری هستم اما یه زمانایی دیوونه میشم که واسه عالم و ادم حرف بزنم ....
۳۰ دی ۹۹ ، ۲۳:۵۵ فاطمه ‌‌‌‌

عزیزم... خب آره حق داری ناراحت و نگران باشی، ولی تا اینجاش که به هر زحمت و سختی بوده درست شده، ایشالا ویزا هم میاد زود، و اون تاخیر هم مشکلی پیش نمیاره... توکل به خدا🌺

پاسخ:
مرسی فاطمه جان. شما دلت پاکه دعا کن ممنونم🌹🌹

به این فکر کن که تو و همسرت کم نذاشتین و تا جایی که در توان داشتین دویدین. مثل خیلی‌ها نبودین که همه چیز براشون آماده و فراهم باشه. پس اینقدر به خودت سخت نگیر عزیزدلم. درست می‌شه و خدا یه راهی پیش پاتون می‌ذاره که حتی فکرشم نمی‌کردین. مام دعا می‌کنیم برات.

پاسخ:
مرسی نسرین عزیز.
ممنونم بابت دلداریت. انشالله به خیر بگذره هم این مرحله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">